سیاسی

از فرصت تجدید نظری که رهبری دادند استفاده کنند

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: افشای زودهنگام ماهیت ضد اسلامی و ضد ایرانی اغتشاشگران و حمایت مادی و معنوی دشمنان نظام اسلامی از آنان، فتنه برنامه ریزی شده چندین ماهه آمریکایی،عبری،عربی را درهم پیچید .

حمیدرضا ترقی با گرامیداشت سالروزشهادت جوانمرد فاضل مرحوم هاشمی نژاد بدست منافقین گفت: منافقین ۴۱سال است، با حمایت آمریکا به ترور شخصیت های انقلاب و مردم بی گناه کشور ما مشغولند و در همین حوادث اخیر با تزریق صدها دروغ وکشته سازی از مردم عادی و ترور و مضروب کردن نیروهای حافظ امنیت کشور جنایات خود علیه ملت و هموطنان خود را به حد اعلی رساندند.

ترقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: احزاب و خواص عجول و بی بصیرتی که دچار تحلیل و قضاوت اشتباه در تحلیل حادثه مرگ خانم امینی شدند، از فرصت تجدید نظری که رهبری دادند استفاده کنند و اشتباه خود را جبران و مرزخود با اغتشاشگران ضد دین و نظام را جدا کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به پیوند آمریکا و ضد انقلاب خارج نشین، اصلاح طلبان، سلطنت طلبان و منافقین داخلی در این اغتشاشات گفت: دشمن تمام ظرفیت خشن و جنایت کارانه خود را برای انتقام از مقاومت و ایستادگی ملت وجلوگیری از دیده شدن پیشرفتهای روزافزون نظام به سوی جامعه سازی و دولت سازی اسلامی به کار گرفت .

این نماینده ادوار مجلس افزود: مظلومیت رهبری، نیروی انتظامی وملت ایران در این اغشاشات به اوج رسید و نشان داد که امنیت نعمتی است که نمی توان آن را به راحتی از دست داد.

ترقی با تقدیر از حضور به موقع مردم در دفاع از انقلاب و نظام و رهبری و محکوم کردن اغتشاشات افزود: فضای مجازی رهاشده از دولت قبل ،بازیهای رایانه ای مشوق تخریب وتوطئه مشترک ضدانقلاب بیرونی و داخلی به دنبال فاجعه ای کم نظیر در تاریخ انقلاب ایران بودند.

وی با انتقاد از دستگاههای اموزشی کشور و فقدان برنامه پرورشی متناسب. با روحیات دهه هشتادیها و رها بودن فضای مجازی و تصفیه نشدن اساتید بی اعتقاد به دین و ارزشها ی اساسی گفت : امت مسلمان و با بصیرت ایران در این ایام داغ اهانت به اسلام، اهل بیت، حجاب و ارزشهای اسلامی را فراموش، نخواهد کرد و امیدواراست قوه قضاییه این اغتشاش گران را به کیفر لازم برسانند،تا عبرتی برای بی بصیرتان و فریب خوردگان شود.

ترقی با اشاره به آزمون و فتنه بودن این حوادث برای افشا ماهیت، خواص بی بصیرت و سلبریتی های فاقد اعتبار در بین مردم، احزاب و گروههای فاقد سرمایه اجتماعی افزود: غیرت ملی و ایمانی مردم و مدارای ابتدایی نیروهای انتظامی صرفا برا ی شناسایی سردمداران و لیدرها ی آنها بود نه عقب نشینی در برابر تهاجم خرابکاران و تروربست ها.

ترقی ضمن تشریح توفیقات دولت سیزدهم در سیاست خارجی و حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی داخلی گفت : دشمن تحمل دیدن تحولات و پیشرفتهای کشور در عرصه های مختلف را ندارد و تلاش می کند با فریب نسل جدید ناامیدی از آینده را به آنها تزریق کند .

https://shoma-weekly.ir/dvLdyl