سیاسی

ادامه مناظرات سواد رسانه ای مردم را افزایش خواهد داد

مناظرات تلوزیونی که در حین رقابت های انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد یک رویکرد سالم در نقد دیدگاه های متفاوت بود که این رویکرد اخلاقی، منصفانه و با رعایت مصالح و منافع ملی بود.
محمدکاظم انبارلوئی در گفتگو با «تهران پرس»، درباره تأثیر ادامه روند مناظرات تلویزیونی میان مسئولین و مشارکت مردم در تصمیم سازی ها، اظهار داشت: مناظرات تلوزیونی که در حین رقابت های انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد یک رویکرد سالم در نقد دیدگاه های متفاوت بود که این رویکرد اخلاقی، منصفانه و با رعایت مصالح و منافع ملی بود.

 رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اکنون این تفکر به وجود آمده است که می توانیم در یک دوره با رویکرد منصفانه و منطقی این روند را ادامه دهیم لذا قرار است برای روشنفکری و حفظ آگاهی مردم مناظرات ادامه پیدا کند.

 سردبیر روزنامه رسالت افزود: نخستین مناظره روز گذشته با موضوع قیمت گذاری خودرو شکل گرفته که مطلوب ارزیابی می شود و مشاهده می شود در ادامه این روند می تواند سایر بحث های حقوقی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره را نیز اضافه کرد.

وی در پایان با تأکید بر ادامه منطقی جلسات مناظره تلویزیونی خاطرنشان کرد: با ادامه این روش سواد رسانه ای مردم افزوده خواهد شد و نخبگان و مردم نیز در این تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها به طور غیرمستقیم مشارکت خواهند داشت و این روشی برای استفاده از مخاطبین در جریان روند مناظرات تلویزیونی ضروری است.

https://shoma-weekly.ir/TRjt2X