سیاسی

اداره کشور بدون تبعیت از سیاست‌هاى ابلاغی رهبر انقلاب پیش نمی‌رود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه امروز محور واحد، رهبری است و همه تلاش‌ها باید در راستای اجراى تدابیر ایشان باشد، گفت: اداره کشور با عدم تبعیت از سیاست‌هاى رهبرى پیش نمی‌رود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه امروز محور واحد، رهبری است و همه تلاشها باید در راستای اجراى تدابیر ایشان باشد، گفت: اداره کشور با عدم تبعیت از سیاستهاى رهبرى پیش نمیرود.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایشی با عنوان «یاران انقلاب» که در استان اردبیل برگزار شد، با اشاره بهضرورت وجود تشکیلات حزبی اظهار کرد: اهمیت وجود تشکیلات حزبى در پایداری و ادامه راه انقلاب بسیار حیاتی است بهشرط اینکه در نشستها و سخنرانیها، دستاورد و نتیجه به نحوی باشد که به اقدام و عمل بینجامد.

وی افزود: اهمیت وجود تشکیلات در پی بردن به مشکلات و انحرافاتی است که انقلاب و نظام را تهدید میکند. در تشکیلات تعاملها و مبادله نظریات باعث میشود که رشد و شکوفایی افکار شکل گیرد.

میرسلیم تأکید کرد: اخباری که در جامعه ردوبدل میشود میتواند در حزب با بررسی و به چالش کشیدن به واقعیت نزدیک شود و با اندیشه پردازی و همفکری راهحلهای مناسبی برای آن پیدا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تأکید بر اینکه دین اسلام قواعد مخصوص به خودش را دارد و باید در چارچوب آن قواعد قدم برداشت، گفت: یک عده کاری کردهاند که سرمایه اعتماد عمومى ازدسترفته است و مردم طبقه ضعیف و محروم نسبت به انقلاب و نظام بیتوجه شدهاند و احساس نارضایتی از مسئولان در دل آنها رشد میکند.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی افزود: ما نباید نسبت به خطراتی که انقلاب و نظام را تهدید میکند بیتوجه باشیم بلکه باید با موضعگیری صحیح و بیان کلام حق از شیوع باطل جلوگیری کنیم.

وی بابیان اینکه تحقق مشارکت عمومى با ازخودگذشتگی و کمک به دیگران حاصل میشود، گفت: همین مشارکت بود که منجر به پیروزی قاطع انقلاب با پرچمداری امام (ره) شد.

میرسلیم با اشاره به موضوع آسیبهای اجتماعی، افزود: اگر درباره آسیبهای اجتماعی چارهجویی نکنیم، جمهوری اسلامی بر باد خواهد رفت. متأسفانه سران قوا تاکنون اقدام مؤثری برای حل معضلات اجتماعی نکردهاند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظاموظیفه همه را پیشگیری از جرائمی دانست که در حال رشد و شکلگیری است و تصریح کرد: اول باید جایگاه و ابعاد و انواع جرائم مرتکب شده را بررسی کرد و سپس به اشکال مختلف و ریشههای آن پرداخت و در آخر نیز به راهحل و چارهجویی که منجر به اصلاح و بهویژه پیشگیری میشود رسید.

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه ضمن اشاره به لزوم مهار فساد در کشور، به مشکلاتی از قبیل موانع ازدواج و اشتغال جوانان و اختلاسهای اخیر اشاره کرد و گفت: ریشه بسیاری از این مفاسد و انحرافات اجتماعی در بیکاری است.

وی همچنین اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی را تنها راهحل نجات کشور از بحرانها دانست و بر پیگیرى عملى و نهفقط تشریفاتى و کلامى آن تأکید کرد.

میرسلیم همچنین با اشاره به عرصه فرهنگ و مسئله فراموششدن بخش معنویات و دوگانگی بین فعل دولت و سیاستهای مصوب گفت: در حوزه قضائی باید پیشگیری را مقدم بر محاکمه بدانیم و خواستار کوتاه شدن و بهبود سازوکار دادرسی شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: امروز محور واحد، رهبری است و همه تلاشها باید در راستای اجراى تدابیر ایشان باشد و کاری صورت نگیرد که خدشه بهنظام و انقلاب وارد کند. بلکه باید همواره در راستای اهداف انقلاب و آرمانهای قانون اساسى حرکت کرد. اداره کشور با عدم تبعیت از سیاستهاى رهبرى پیش نمیرود

https://shoma-weekly.ir/P19HXO