سیاسی

اختلافی در کشور نداریم تا دولت آشتی ملی تشکیل دهیم

طرح دولت آشتی ملی برای مواقعی به کار می رود که در داخل کشور اختلاف و شکاف عمیقی وجود داشته باشد در حالی که در حال حاضر اختلاف و شکافی در کشور نداریم و فقط تنوع و تعدد سلیقه وجود دارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: طرح دولت آشتی ملی برای مواقعی به کار می رود که در داخل کشور اختلاف و شکاف عمیقی وجود داشته باشد در حالی که در حال حاضر اختلاف و شکافی در کشور نداریم و فقط تنوع و تعدد سلیقه وجود دارد.
محمدجواد آرین منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره طرح آشتی ملی، گفت: مطرح کردن عناوینی همچون طرح آشتی ملی ما را به یاد دوران شریف امامی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی می اندازد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: این طرح برای مواقعی به کار می رود که در داخل کشور اختلاف و شکاف عمیقی وجود داشته باشد در حالی که در حال حاضر اختلاف و شکافی در کشور نداریم و فقط تنوع و تعدد سلیقه وجود دارد.
آرین منش تاکید کرد: مطرح کردن این طرح به نوعی بزرگ نمایی اختلاف است و چنین اقدامی صحیح نیست.وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری آینده، گفت: گروه ها و جریانهای سیاسی باید به جای پرداختن و بزرگنمایی اختلافات در جهت ارائه برنامه و حضور حداکثری مردم تلاش کنند.

https://shoma-weekly.ir/21kzRh