سیاسی

اخبار ضد و نقیض از اصلاح طلبان درباره انتخابات ریاست جمهوری 92

در حالی که اصلاح طلبان عزم خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزایش داده اند،اخبار بدست آمده از تلاش های پیدا و پنهان برای تعریف استراتژی اصلاحات از یک سو و تعیین گرانیگاه اصلاحات از جانب دیگر حکایت دارد.

اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که بروز اختلافات در حوزه استراتژی اصلاحات وضعیت این جریان را با آشفتگی روبرو ساخته است.
به گزارش محدوده ،در حالی که اصلاح طلبان عزم خود را برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزایش داده اند،اخبار بدست آمده از تلاش های پیدا و پنهان برای تعریف استراتژی اصلاحات از یک سو و تعیین گرانیگاه اصلاحات از جانب دیگر حکایت دارد.

آیا اصلاح طلبان از خاتمی عبور خواهند کرد؟
در همین زمینه شنیده شده است که بخشی از اصلاح طلبان با محوریت یکی از تئوریسین های این جریان مشغول تهیه راهبردی می باشند که مجموعه راهبردهای این تیم هنوز کامل نشده است اما بر ضرورت تغییر گرانیگاه اصلاحات و سپردن رهبری آن بر فردی غیر از خاتمی تاکید دارد.
از دیگر سو نیز گفته می شود حزب کارگزاران نیز بر مخالفت خود در زمینه محور قرار گرفتن خاتمی در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری تاکید دارد.

موسوی‌خوئینی‌ها:
برای ‌انتخابات ریاست ‌جمهوری 92 برنامه داریم/ خاتمی رئیس ماست
در عین حال عضو مرکزیت مجمع روحانیون گفت: ما حتما برای انتخابات ریاست جمهوری برنامه داریم و نمی‌شود که بی‌برنامه باشیم.
سیدمحمد موسوی خوئینی‌ها که به چهره خاکستری جریان فتنه مشهور شده بود، در گفت‌وگو با فارس، در پاسخ به این سئوال که جلسه اصلاح‌طلبان برای این موضوع چه زمانی مشخص خواهد شد؟ گفت: ما رئیس داریم؛ این سئوالات را باید از آقای خاتمی بپرسید.
موسوی خوئینی‌ها همچنین درباره برنامه‌های ‌اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر نیز یادآور شد: ما درباره آن انتخابات هیچ فکری نکرده‌ایم.

جلسات‌‌منظم اصلاح‌طلبان برای ریاست‌‌جمهوری
مجید انصاری هم از جلسات منظم اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: قطعا برای این انتخابات برنامه داریم.

عبدالله‌نوری: جلسه نداشتیم
در حالی که مجید انصاری مدعی برگزاری جلسات منظم اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری است یک عضو شاخص اصلاح‌طلبان تصریح کرد: هنوز تا انتخابات فرصت زیادی باقی مانده و ما جلسه‌ای در این باره نداشته‌ایم.
عبدالله نوری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه هنوز در این زمینه صحبتی نشده است، تصریح کرد: اصلاح‌طلبان هیچ جلسه‌ای در این زمینه نداشته‌اند حال باید صبر کرد و دید که در آینده چه می‌شود.
خانه کارگر: در صورت حضور کمالی در انتخابات ریاست جمهوری، از وی حمایت می‌کنیم
دبیرکل خانه کارگر اعلام کرد: در صورتی که آقای کمالی برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند، خانه کارگر قطعا از وی حمایت خواهد کرد.
علیرضا محجوب افزود: در انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری نیز خانه کارگر برای کاندیداتوری از ایشان دعوت کرد، ولی آقای کمالی ثبت‌نام نکرد.



https://shoma-weekly.ir/iy345i