سیاسی

اخبارانتخابات

سومین نشست حضرات آیات موحدی، یزدی و مصباح

حضرت آیتالله موحدی کرمانی گزارش نشست سهجانبه با حضرات آیات یزدی و مصباح را به جامعه روحانیت ارائه کرد.

حجتالاسلام سید رضا تقوی قائم مقام جامعه روحانیت مبارز تهران با اعلام این خبر، افزود: آیتالله موحدی کرمانی تصریح کرد که در این نشست بر لزوم یکپارچگی و انسجام نیرویهای اصولگرا تاکید شده است.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی دیگر عضو جامعه روحانیت مبارز نیز از گزارش تلاش برای وحدت در بخش های دیگر اصولگرایی خبر داد و تاکید کرد: برگزاری جلسات وحدت در جریان اصولگرایی ادامه دارد و هیچ اقدام خلاف وحدتی از سوی هیچ بخشی از اصولگرایان صورت نگرفته است.

ظرفیت مؤتلفه در خدمت همگرایی اصولگرایان

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی هدف جبهه پیروان را ائتلاف اصولگرایان خواند و به تلاش های انجام شده در این زمینه تاکید کرد.

مدیران احزاب مختلف عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در سومین نشست سراسری ستاد انتخابات این جبهه با حضور اعضای معین دفاتر استان های سراسر کشور که پنجشنبه گذشته برگزار شد، بر تلاش برای حصول وحدت حداکثری در میان اصولگرایان در انتخابات پیش روی مجلس تاکید کردند.

به گزارش روزنامه الکترونیکی «شما» محمدنبی حبیبی مسئول کمیته امور استان های ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری طی سخنانی گفت: جبهه پیروان خط امام و رهبری می خواهد از ظرفیت خود برای همگرایی اصولگرایان استفاده کند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی هدف جبهه پیروان را ائتلاف اصولگرایان خواند و به تلاش های انجام شده در این زمینه تاکید کرد.

لاله افتخاری مسئول کمیته بانوان ستاد انتخابات جبهه پیروان نیز در این جلسه گزارشی از اهداف و عملکردهای کمیته بانوان ستاد ارائه داد و به استفاده از ظرفیت تشکیلاتی بانوان اصولگرا در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

اسدالله بادامچیان مسئول کمیته سیاسی ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز بر همکاری معین استان ها با مسئولین این جبهه در استان ها تاکید کرد.

وی همچنین به سیاست های کلان انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری اشاره کرد و افزود: حرکت بر خط اصیل امام(ره) و انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه از سیاست های اصلی این جبهه در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بر نقش بانوان در مجلس شورای اسلامی و کمک به این قشر در به دست آوردن کرسی های مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

در این اجلاس همچنین باهنر و کوهکن به تبیین مسائل انتخاباتی پرداختند و کارگروه های بررسی وضعیت حوزه های انتخابیه با حضور معین استان ها و اعضای ستاد برگزار شد.

https://shoma-weekly.ir/UHgQiV