سیاسی

احمدی نژاد نمی تواند بازگردد

احمدی نژاد در چندماه اخیر با امکاناتی که در دوران ریاست جمهوری اش فراهم کرده با مردم و فرمانداران نشست هایی برگزار می کند تا همانطور که در زمان ریاست جمهوری اش به دنبال مجلس بود در اینده هم با در دست گرفتن این نهاد بتواند خواسته هایش را دنبال کند درحالی که بازگشت او به قدرت به هیچ وجه قابل قبول نیست و بنده بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد.
احمد کریمی اصفهانی،دبیرکل جمعیت اصناف و بازار در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری آریا با تاکید براین مطلب که همایش روز پنج شنبه احمدی نژاد انتخاباتی است ،گفت:ازآنجایی که آقای احمدی نژاد می خواهد پوششی برعملکرد و خطاهای هشت ساله اش در دولت و شهرداری بگذارد با برگزاری این همایش ها و ایراد چنین سخنانی تلاش می کند تا در انتخابات پیش رو شانسی به دست آورد .

عضو هیات نظارت حزب مؤتلفه اسلامی افزود:بهتر است آقای احمدی نژاد پاسخی به پرسش هایی بدهد که درباره عملکرد دولت او وجود دارد .ایشان وضعیت اقتصادی کشور را درجایگاهی قرار داد که شاید دهها سال زمان لازم است تا اقتصاد را به جایگاه قبل از دولت خود بازگرداند .

این فعال سیاسی اظهار داشت:آقای احمدی نژاد از نظر دیپلماسی مملکت را در جای بسیار بدی قرار داد به طوری که مانند یک کیسه بوکس ما را در جایی قرار داد تا هرکسی بخواهد به ما حمله کند با این وضعیت احمدی نژاد فکر می کند می تواند با گرفتن مجلس، دولت آینده را هم از آن خود کند درحالی که ملت ما آگاه تر ازآن است که او فکر می کند.

وی ادامه داد:عدم اجرای قوانین درزمان آقای احمدی نژاد بیشترین تخلفی بود که او انجام داد از سوی دیگر درحالی که باید 30درصد از درآمد حاصل از یارانه ها صرف تولید می شد اما یک ریال را به این امر اختصاص نداد اینها چیزی نیست که به راحتی بتوان ازآنها گذشت .

کریمی اصفهانی ادامه داد:در پرداخت یارانه ها نیز درحالی که مردم فکر می کنند کار درستی بود اما خسارت سنگینی به اقتصاد کشور وارد کرد و حتی باعث افزایش تورم شد اینها موضوعاتی است که نمی توان از حافظه تاریخ پاک کرد .او کرامت انسانی را باتوهین و تهمت هایش در جامعه ما از بین برد.

وی اظهار داشت:احمدی نژاد چند سال می گفت اسامی خطاکارها در جیب ماست اما چطور شد که این اسامی از جیب احمدی نژاد درنیامد شاید بیشتر خطاها و پول هایی که به غارت رفت و از کشور خارج شد همچون اسامی در جیب او بوده است.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد:ایشان هرچند صباحی برای مطرح کردن خودش مسائلی را مطرح می کند تا پوششی باشد بر خطاهایش. او می خواهد فضایی را برای بازگشت به سیاست باز کند .احمدی نژاد در چندماه اخیر با امکاناتی که در دوران ریاست جمهوری اش فراهم کرده با مردم و فرمانداران نشست هایی برگزار می کند تا همانطور که در زمان ریاست جمهوری اش به دنبال مجلس بود در اینده هم با در دست گرفتن این نهاد بتواند خواسته هایش را دنبال کند درحالی که بازگشت او به قدرت به هیچ وجه قابل قبول نیست و بنده بعید می دانم چنین اتفاقی بیفتد.

https://shoma-weekly.ir/KRstdu