سیاسی

احساس امنیت از جانب ایران در منطقه، دست آورد انقلاب است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی فرصت خدمت برای کل منطقه بود به طوری که باعث برقراری امنیت در منطقه شد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: انقلاب اسلامی فرصت خدمت برای کل منطقه بود به طوری که باعث برقراری امنیت در منطقه شد.

لاله افتخاری عضو حزب موتلفه اسلامی، در گفت‌و گو با خبرنگارحوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون تاثیرات انقلاب اسلامی ایران در منطقه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای مردم ما خدمتی بود که این روزها باید بیشتر از گذشته خود را مدیون و قدردان شهدا، امام(ره)، جانبازان و مقام معظم رهبری بدانیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی علاوه بر عزت، علم، دانش برای کشور، فرصت خدمت برای کل منطقه بود به طوری که باعث برقراری امنیت در منطقه شد. کشور ما از امکانات علمی، نظامی و دفاعی برخوردار است و در عین حال سابقه هیچگونه حمله و تجاوز به هیچ کشوری را نداشته و قصد آن را هم نداریم.

لاله افتخاری در ادامه افزود: احساس امنیت از جانب کشور ما موضوعی است که کشورهای منطقه به آن واقف بوده و می‌دانند که با توجه به شعار کشور ما، هر جا که مظلومی در عالم هست، ما از وی دفاع کرده و بدون هیچ چشم داشتی به آن‌ها کمک می‌کنیم و به عنوان یک انجام وظیفه به آن‌ها مشاوره می‌دهیم به طوری که ایران با کمک های خود امنیت را برای کشورهای منطقه به ارمغان آورده است.

وی در خصوص سوالی مبنی بر اینکه "برخی ادعا می‌کنند مردم برای درد نان به انقلاب پیوستند، به نظر شما برای نفی این موضوع و تاکید بر فرهنگی و اعتقادی بودن جمهوری انقلاب اسلامی چه دلیلی وجود دارد؟" اظهار داشت: اولین دلیل برای نفی این ادعا رای 98.2 درصدی مردم به انقلاب اسلامی بود، در حقیقت حتی کسانی که ظاهرا مقید نبودند، به جمهوری اسلامی رای دادند نه به جمهوری و نه به حکومت دیگری، و این دلیل محکمی برای نفی این ادعاست.

عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دومین دلیل برای نقض این ادعا شعار "نهضت ما حسینی، رهبر ما خمینی" است که مردم با این شعار خود الگو و هدفشان را مشخص و آرمان‌ها و ایدئولوژی خود را براساس معنویت و جهان بینی تعریف کرده بودند.

https://shoma-weekly.ir/jDYIQL