سیاسی

احزاب و شخصیت های سیاسی دهه فجر را فرصتی برای وحدت ملی بدانند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به همزمانی اعیاد پربرکت ماه رجب و دهه فجر انقلاب اسلامی، با گرامیداشت سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشور گفت: امسال دهه مبارک فجر با اعیاد پر برکت رجب همزمان شده است و در برکات این ماه فرصتی است پر از نور و دعا و جهاد برای آرمان های انقلاب اسلامی ایران که نقطه عطفی در تاریخ اسلام است.

دکتر اسدالله بادامچیان ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و ولادت جوادالائمه (ع) با یاد آوری روزهای نخست پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامی با شخصیت هایی چون شهید عراقی و مرحوم عسگر اولادی و شهیدان مطهری و بهشتی و دیگر یاران مدیریت هوشمندانه انقلابی را در ستاد استقبال و تامین امنیت ورود امام (ره) در مدرسه رفاه و علوی و در خدمت نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته است.

وی ادامه داد: با همین خط مشی و روحیه به استقبال گام دوم انقلاب اسلامی رفته و تلاشمان را بر وحدت نیروهای انقلاب داشته و حفظ خواهیم کرد و ان شاءالله با همت ملت و هدایت امامت، نظام به قله پیشرفت خواهد رسید.

وی افزود: تحریک و تهدید خارجی و تحدید اقتصادی مانع حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی نخواهد بود.

بادامچیان همچنین گفت: از احزاب و شخصیت های سیاسی می خواهیم این ایام را فرصتی برای وحدت ملی بدانند و با صدور بیانیه هایی از مردم که رکن اصلی نظام هستند، برای نمایش عظمت انقلاب اسلامی و همبستگی ملت ایران دعوت نمایند.

وی تاکید کرد: اکنون ملت ایران از فتنه سخت دیگری با بصیرت و هوشیاری و رهبری امام خامنه ای عبور کرده و اقتدار و استقامت خود را اعلام کرده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از ابتکار خانه احزاب ایران برای برگزاری نشست بررسی انتخابات تشکر کرد و گفت: همایش اخیر با موضوع آسیب شناسی دو انتخابات اخیر، نشان داد خانه احزاب، با ریاست اصولگرایان محل وفاق و گفتگوی احزاب شده است.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو در خصوص مصوبه شورای عالی سران قوا مبنی بر هیات عالی مولد سازی دارایی های دولت اظهار داشت: البته دولت باید جلوی رشد نقدینگی، خلق پول، افزایش پایه پولی و استقراض از بانک مرکزی را بگیرد و از طرفی نباید غیر شفاف عمل گردد و همچنین دولت تبدیل به نهادی برای کسب درآمد و تجارت و صنعت نشود.

وی افزود: مولد سازی باید ثروت آفرین و اشتغال ساز و غیر دولتی باشد. مصونیت قضایی برای مجریان طرح موجب بی اعتمادی مردم می شود و بهتر است مولد سازی در یک اتاق شیشه ای انجام شود و باید نسبت به عملکرد و اختیارات وسیع هیئت مراقبت گسترده و جدی وجود داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه ضمن ابراز همدردی با مردم شریف آذربایجان و شهر خوی در زلزله اخیر گفت: حزب موتلفه اسلامی با تمام توان در کنار هموطنان زلزله زده خواهد بود.

وی ضمن تشکر از دولت محترم و وزیر کشور که به صورت میدانی و موثر پیگیر حل مشکلات مردم در این منطقه بوده اند از مسئولین خواست با توجه به وضعیت جوی از مشارکت های مردمی برای کمک به وضعیت زلزله زدگان استفاده کنند.

وی همچنین از نیروهای انقلاب و مردمی سپاه و بسیج که همیشه پای کار ملت هستند، تشکر ویژه کرد و گفت: همین رفتارهای انقلابی و مردمی و درگیر شدن عزیزان بسیجی و سپاهی در عمق زندگی و مشکلات مردم، آنها را بین ملت عزیز داشته است و عزیزتر خواهد نمود و دشمنانشان را رسوا می سازد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین بازدید ولی امر مسلمین از توانمندی های داخلی را موجب تشویق بیشتر و بهتر دانشمندان داخلی دانست.

دکتر بادامچیان در بخش دیگری از این گفت وگو عملیات مسلحانه در سرزمین فلسطین را نتیجه اقدامات رژیم غاصب و غیر قانونی صهیونیستی و رفتار جنایتکارانه سران این رژیم کاذب دانست.

وی گفت: ملت فلسطین راه جهاد اسلامی را شناخته و شجاعانه در اخراج اشغالگران صهیونیست از سرزمین خود، اقدامات گسترده تری را انجام خواهد داد و این حق ملت قهرمان فلسطین در برابر اشغالگران سرزمین آنها و تخریب کنندگان خانه های آنهاست.

وی افزود: آنها دریافته اند که سازمان های بین المللی و دولت های غربی، دلسوز آنها نیستند و مزدوران صهیونیست را رها نمی کنند.

بادامچیان تاکید کرد: مسلح کردن صهیونیست ها، خط جهاد و شهادت را گسترده تر خواهد کرد.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در ادامه از حادثه سفارت آذربایجان اظهار تاسف کرد و متذکر شد که این گونه رویدادهای ناگوار نباید در روابط صحیح دو ملت ایجاد مشکل نماید.

بادام چیان در بخش دیگری از این گفت وگو برگزاری کنگره بین المللی زنان تاثیرگذار را اقدامی شایسته دانست و به دست اندرکاران آن تبریک گفت و ایرادات بهانه جویانه برخی را رد کرد و اظهار داشت: این ابتکار را باید گرامی داشت و آنرا تکامل بخشید. عصبانیت غرب پس از اقدام ناشیانه آنها در رای به عدم حضور ایران در کنفرانس زنان سازمان ملل از این کنگره، نشانه اثرات مثبت آن است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: غرب دچار سرگیجی سیاسی در امور بین الملل شده است و اقدام احمقانه در اهانت به نبی مکرم اسلام(ص) و قرآن مجید و حمایت نخست وزیر سوئد به بهانه آزادی بیان، نشانه افول غرب و شکست سیاست های اسلام ستیزانه و دشمنی با خیزش بیداری اسلامی است و در همین زمان، دو نماینده مجلس ایران مهندس میر سلیم رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و سردار کوثری را به علت بیان نظرات تحریم می کنند، همان طور که در آمریکا، کشتن زجرآور یک جوان سیاهپوست توسط پلیس نژادپرست آمریکا نمونه ای از خطاهای بزرگ سیاسی حاکمان آمریکاست.

وی در ادامه اظهار داشت: ارسال سلاح و مهمات به اوکراین، نمونه دیگری از تباهی غرب است زیرا آمریکا دارد اروپا و ملت مظلوم اوکراین را قربانی مطامع استعماری و سلطه گری خود می کند و الا همه می دانند که اوکراین از این جنگ جز زیان و خرابی و کشتار مردم نتیجه ای نخواهد داشت. بادامچیان در پایان از ملت بزرگ اسلام خواست در ماه رجب برای رفع مشکلات مسلمانان و اصلاح امور آنها دعا کنند.

https://shoma-weekly.ir/ByskR2