سیاسی

احزاب حامی مقاومت می توانند برای دوران پسااسرائیل در منطقه برنامه ریزی کنند

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رویدادهای اخیر در منطقه، به ویژه در فلسطین بیانگر سرعت اضمحلال رژیم صهیونیستی است و احزاب حامی مقاومت می توانند برای دوران پسا اسرائیل در منطقه برنامه ریزی کنند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رویدادهای اخیر در منطقه، به ویژه در فلسطین بیانگر سرعت اضمحلال رژیم صهیونیستی است و احزاب حامی مقاومت می توانند برای دوران پسا اسرائیل در منطقه برنامه ریزی کنند.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، بومیان در دیدار با علامه عباس جعفری دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان تأکید کرد: با توجه به سابقه و جایگاه حزب مؤتلفه اسلامی و نقش محوری حزب وحدت مسلمین پاکستان ، روابط میان دو حزب می تواند آثار خوبی در سیاست های منطقه داشته باشد.

قائم مقام معاونت سیاسی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اتفاقات سیاسی اخیر در پاکستان اظهار داشت: نقش حزب مجلس وحدت مسلمین به ویژه دبیرکل آن در خنثی کردن توطئه ها و مقابله با دخالت های استکبار در امور داخلی این کشور بسیار مؤثر و مفید بود و توانست وحدت خوبی میان ملت دوست و برادر پاکستان ایجاد کند تا جایی که نه تنها اهل سنت، حتی غیرمسلمانان نیز در تظاهرات علیه آمریکا و استکبار حضور دارند.

بومیان با اشاره به روابط دو حزب تأکید کرد: با ظرفیت های خوبی که در دو حزب وجود دارد، انتظار می رود روابط و تعامل بیشتری بین حزب مؤتلفه اسلامی و مجلس وحدت مسلمین پاکستان برقرار باشد و ارتقاء یابد.

علامه عباس جعفری دبیرکل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان هم در این دیدار ضمن تجلیل از چهره های شاخص مؤتلفه اظهار داشت: تشکیل گروه احزاب حامی مقاومت توسط حزب مؤتلفه اسلامی اقدام بسیار خوبی بود و ما از ارتقاء روابط میان دو حزب استقبال می کنیم.

وی همچنین با اشاره به رویدادهای اخیر پاکستان پس از دخالت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در امور داخلی پاکستان گفت: عمران خان در برابر خواسته های آنان مقاومت کرد و برای نخستین بار در مجلس این کشور، علیه آمریکا شعار سرداده شد و امروز موج مخالفت با دخالت های آمریکا و مستکبران، در سراسر پاکستان گسترش یافته و انسجام خوبی هم بین گروه های مختلف برقرار شده است.

در این دیدار که در دفتر مرکزی حزب موتلفه اسلامی برگزار شد، قائم مقام دبیرکل و معاون بین الملل حزب مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز حضور داشتند.

https://shoma-weekly.ir/b11X3d