سیاسی

اتحاد و همگرایی حداکثری،راهبرد اصلی جبهه متحد اصولگرایان

حبیب الله عسگراولادی: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز بر روند فعالیت های جبهه متحد نظارت دارند و فکر می کنم همین نظارت و هدایت در انتخابات آینده ریاست جمهوری پررنگ تر شود.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز بر روند فعالیت های جبهه متحد نظارت دارند و فکر می کنم همین نظارت و هدایت در انتخابات آینده ریاست جمهوری پررنگ تر شود.
حبیب الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به این سوال که حضور مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم را چگونه ارزیابی می کنید؟ افزود: انشاء الله مردم با همان شور، آگاهی و نشاطی که در دور اول انتخابات شرکت کردند در دور دوم هم شرکت می کنند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: انتخابات نهمین دوره مجلس بصورت نمادی از آگاهی مردم نسبت به سرنوشت کشور و موضع آنها در برابر دشمنان اسلام در آمد، بنابراین مردم شرکت فعال در انتخابات را به عنوان عملی برای مقابله با تهدیدهای دشمن نگاه می کنند.
این چهره شاخص در جریان اصولگرا، همچنین در خصوص پیوستن دو نامزد جبهه پایداری انقلاب اسلامی به فهرست جبهه متحد اصولگرایان  در دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: راهبرد اصلی جبهه متحد اصولگرایان ایجاد اتحاد و همگرایی حداکثری بین اصولگرایان است بر این اساس فهرست جبهه متحد دو نفر کم داشت که از افراد مقبول جبهه پایداری استفاده کرد.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به رقابت جبهه متحد اصولگرایان با جبهه پایداری انقلاب اسلامی نیز اذعان داشت: رقابت ما با جبهه پایداری رقابت کور و آشتی ناپذیر نیست، سرنوشت انتخابات هرچه باشد با طیب خاطر می پذیریم ضمن آنکه رقابت جبهه متحد با جبهه پایداری در پایبندی بر اصول است و مردم هر جبهه را اصولگرا تر و صادق تر یافتند به آن رای می دهند.
وی اضافه کرد: در حقیقت رقابت ما سبقت در خیرات است اما در عین حال من امیدورام اقبال مردم به جبهه متحد باشد.
عسگراولادی درباره اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری چه زمانی وارد تعیین سازوکار و معرفی نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری می شود؟ افزود: فعلا انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار ما نیست کارهای مهمتری در پیش داریم که باید به آن برسیم .
وی تاکید کرد: مهمترین دستور کار ما برنامه ریزی برای تحقق تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است چرا که مقام معظم رهبری در استمرار جهاد اقتصادی امسال را با این عنوان نامگذاری کرده اند و باید برای عملیاتی کردن آن تلاش کنیم.
دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری براساس ساختار کمیته 8+7 فعالیت کنند؟ گفت: بدون شک اصولگرایان در ادامه تلاش های خود برای وحدت و همگرایی به یک سازوکار حقوقی در این مورد دست خواهند یافت و حقیقتا جبهه متحد اصولگرایان یک زیر ساخت سالم سیاسی دارد.
وی گفت : جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز بر روند فعالیت های جبهه متحد نظارت دارند و فکر می کنم همین نظارت و هدایت در انتخابات آینده پررنگ تر شود.

 

https://shoma-weekly.ir/qf9O3L