سیاسی

اتحاد و همدلی، حضور مردم در انتخابات را پرشورتر خواهد کرد

دشمن با هدف قرار دادن انتخابات در تلاش است تا از راه‌های مختلف مشارکت مردم در انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهد بر این اساس مردم، کاندیداها و طرفدارانشان باید با اتحاد و همدلی دشمن را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذارند.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتخابات را مایه اقتدار نظام خواند و گفت: اقدامات قانونمند، طرح وعده‌های عملی، آگاه کردن مردم از خدمات گسترده نظام و پرهیز از هرگونه اختلافات قومی و گروهی، به حضور پرشور مردم در انتخابات و در نهایت افزایش اقتدار نظام خواهد انجامید.
نوراله حیدری دستنایی در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه نقاط ضعف دشمن باید نقاط قوت ما باشد، افزود: دشمن با هدف قرار دادن انتخابات در تلاش است تا از راه‌های مختلف مشارکت مردم در انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهد بر این اساس مردم، کاندیداها و طرفدارانشان باید با اتحاد و همدلی دشمن را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذارند.
نماینده مردم اردل و فارسان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ بیگانه‌ای دلسوز ملت ایران نیست، ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرنوشت مردم را به مردم واگذار کرده، بنابراین اگر مردم به وضع موجود اعتراض داشته و خواستار تغییر در وضع موجود هستند با حضور در انتخابات می‌توانند شرایط مطلوب خود را حاکم کنند.
حیدری با تاکید بر اینکه دشمن از هم‌اکنون به دنبال زیر سئوال بردن انتخابات مجلس است، افزود: دشمن از آنجا که به خوبی از استقبال مردم برای حضور در انتخابات آگاهی دارد درصدد است تا میزان و درصد مشارکت را ساختگی نشان داده اما مردم با حضور پرشور خود همانند گذشته نشان خواهند داد که آمار و ارقام ارائه شده واقعی است.
عضو کمیسیون آموزش در مجلس هشتم، با بیان اینکه نامزدها با معرفی خدمات نظام قادر به خنثی کردن این بخش از توطئه دشمنان خواهد بود گفت: نامزدها باید در تبلیغات انتخاباتی خود که بر اساس مر قانون انجام می شود خدمات گسترده نظام را به مردم معرفی و توطئه دشمنان را خنثی کنند.
حیدری توجه به خواسته‌های مردم، در نظر گرفتن مسائل ارزشی و دینی، مدنظر قرار دادن منافع ملی و پرهیز از مسائل قومیتی، عقلانی عمل کردن و پرهیز ار رفتارهای احساسی را از دیگر راه‌های جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواند.

https://shoma-weekly.ir/6O6mDm