سیاسی

اتحاد تکفیری ها و صهیونیستها ناشی از قدرت جبهه مقاومت است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: صهیونیست ها شدیداً از مقاومت و پیروزی های متوالی ارتش سوریه نگران هستند و از اینکه ارتش سوریه توانسته است خودش را به مرزهای اسرائیل برساند و عوامل مسلح و معارضین را نابود کند، شدیداً امنیت خودشان را در خطر می بینند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با مشاهده پیروزی های مستمر و متوالی نیروهای مقاومت و ارتش سوریه، اقدام به حمله زمینی در مرز قنیطره کرده است.

حمیدرضا ترقی، کارشناس مسائل بین الملل و خاورمیانه در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به حمله جبهه النصره به مرز قنیطره و حضور تانک‌های ارتش رژیم صهیونیست در حمایت از این گروه تکفیری اظهار داشت: این اقدام واکنشی به پیروزی های چشمگیر چند روز اخیر ارتش سوریه در آن منطقه بوده است.

وی تصریح کرد: این تجاوز آشکار نشان دهنده آن است که صهیونیست ها شدیداً از مقاومت و پیروزی های متوالی ارتش سوریه نگران هستند و از اینکه ارتش سوریه توانسته است خودش را به مرزهای اسرائیل برساند و عوامل مسلح و معارضین را نابود کند، شدیداً امنیت خودشان را در خطر می بینند.

این کارشناس مسائل بین الملل افزود: رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل با هم دستی عوامل جبهه النصره در داخل سوریه سعی دارند تا جلوی پیروزی های بعدی ارتش سوریه را بگیرند.

ترقی با پیش بینی اقدامات عملی جبهه مقاومت و دولت سوریه، عنوان کرد: ارتش سوریه علی رغم این که هم آمریکا و هم صهیونیست ها و هم معارضین در منطقه با آن ها مقابله می کنند، با کمک جبهه مقاومت گام به گام به پیروزی نهایی و پاک سازی نهایی جنوب سوریه نزدیک می شود.

وی در پایان گفت: یقینا این اقدام صهیونیست ها موجب مصمم تر شدن و عازم شدن ارتش سوریه برای تصرف آن مناطق و باز پس گیری مناطق اشغالی از چنگ عوامل معارض است.

https://shoma-weekly.ir/NY66IL