سیاسی

اتحاد اصولگرایان ضرورت غلبه بر دشمن است

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان مصلحت، شایسته سالاری و پرهیز از سهم خواهی را معیارهای تنظیم لیست این ائتلاف عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم نظرات جمع را رعایت کنیم.
عضو شورای ائتلاف اصولگرایان مصلحت، شایسته سالاری و پرهیز از سهم خواهی را معیارهای تنظیم لیست این ائتلاف عنوان کرد و گفت: تلاش کردیم نظرات جمع را رعایت کنیم.

اسدالله بادامچیان، نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شما، در خصوص ضرورت های وحدت و همگرایی نیروهای انقلابی در کشور گفت: همواره سیاست و استراتژی ما در داخل کشور این بوده که همه گروه ها همه گروه ها حضور داشته باشند و همیشه از این موضوع استقبال کرده ایم. اما همواره و در هر مقطع زمانی باید به ذهنیت و نقشه های دشمنان اسلام توجه داشته باشیم و ببینیم کجا را نشانه گرفته اند و از آن مراقبت کنیم.

وی، با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام مشغول توطئه برای ایجاد جنگ و درگیری و تفرقه علیه ما هستند، اظهار داشت: این موضوع ایجاب می کند که ما وحدتمان را در مقابل استکبار حفظ کنیم و با هم باشیم. استکبار می خواهد ما در داخل کشور، جنگ و درگیری داشته باشیم و چنانچه بتوانند باز هم فتنه یا شیطنتی راه بیاندازند. ما باید جلوی این را بگیریم.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی، موضوع انتخابات و ائتلاف اصولگرایان را مورد اشاره قرار داد و گفت: بر اساس ضرورتی که توضیح داده شد، ما وظیفه داریم که با هم جمع بشویم و یک فهرست متحد بدهیم. سیاست مؤتلفه از ابتدا بوده و در نشریه«شما» هم منعکس شد؛ با این عنوان که؛ یک فهرست، یک صدا با محوریت روحانیت، در محور ولایت و با هدف حل مشکلات ملت.

بادامچیان اضافه کرد: به همین منظور، با گروه های مختلف اصولگرایی نشستیم و ضرورت ائتلاف را بحث کردیم و نهایتا به فهرست واحدی رسیدیم.

عضو شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگار «شما»، مبنی بر اینکه فهرست ائتلاف اصولگرایان بر اساس چه قواعد و مکانیسمی تنظیم شده است، گفت: تلاش شد که بیشتر به مصالح توجه شود و نیز شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهیم و دنبال سهم خواهی نباشیم. همچنین سعی شد فهرستی باشد که بتواند نظر جمع را رعایت بکند و ان شاء الله در کشور هم همان ائتلاف را پیگیری بکند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سهم خواهی، در تنظیم لیست اثری داشته یا خیر، اظهار داشت: ممکن است کسی سهم خواهی هم بکند؛ اما در اصل سعی شد که این حاکم نباشد.

https://shoma-weekly.ir/jv85WW