سیاسی

ابعاد فتنه ۱۴۰۱ شناخته شده است دولت با قاطعیت اقدام کند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ابعاد فتنه ۱۴۰۱ شناخته شده، دولت با قاطعیت اقدام کند یا به ملت میدان دهد تا خود هتاکان بی ادب و مزدوران اغتشاشگر بیگانگان را ادب نمایند .
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی دکتر اسدالله  بادامچیان اظهار داشت: ابعاد فتنه ۱۴۰۱ کاملا آشکار شده است که موضوع اعتراض های جاری و انتقاد نیست و توطئه براندازی و ایجاد اغتشاش و ناامنی در ایران عزیز است که کارگردانان آن بایدن، نتانیاهو، مکرون و انگلیسی ها با همدستی همدستان و مزدوران خود هستند.
وی افزود: این فتنه را استکبار غرب با کوشش فراوان،  تجهیز مزدورانش و به کارگیری همه گروه ها از جمله منافقین و به میدان آوردن تمام قدرت خود شکل داد که بحمداله به تدبیر رهبری، هوشمندی ملت، کوشش مسئولان دلسوز و همت بسیج و نیروهای مردمی در ظرف چند روز به شکست رسید و حالا مستکبرین عصبانی و نگران و آشفته دیوانه وار اقداماتی می کنند که واقعیت زشت، پلید، مستهجن و مبتذل فتنه و فتنه گران را بیشتر علنی می نماید. 
وی ادامه داد: با شعار های مستهجن و حرمت شکن، زورگویی دیکتاتورانه به کسبه و بازار  در گروهکهای نقاب زده چند نفره، شهید کردن بی گناهان و عملیات تروریستی سعی در به هم زدن امنیت کشور دارند و طرح های خائنانه تجزیه میهن کاملاً مقاصد و توطئه های پنهانی در شعارهای مبهم آنها را نشان می دهد.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: شرایط به گونه ای شده که ساده لوحان داخلی، عناصر اصلاح طلب و فریب خورده ها نیز متوجه شده و دارند توجه می کنند که موضوع اعتراض به مشکلات نیست و در بیانیه اخیر جبهه اصلاحات و در گفتار آنها که حامیان اغتشاشات اخیر بودند امروز در نفی براندازی صحبت می کنند و این روند بیانگر این است که موضوع به خوبی شفاف شده و ماهیت پلید فتنه ۱۴۰۱ علنی شده است و آنها هم فهمیده اند که فتنه برای براندازی بوده است و امید است که جبران کنند.
بادامچیان گفت:  مردم و میهن دوستان قاطعیت و اقدام مدبرانه و جامع را از دولت خواستارند، همانطور که در بیانیه نمایندگان محترم ملت نیز انعکاس یافته است.
وی افزود: اگر دولت اجازه دهد ملت خود به آسانی می تواند این بی ادبان هتاک مزدور بیگانه و اغتشاشگران و حامیان آنها را به خوبی ادب کند؛ همانطور که بنی صدر و منافقین را وادار کرد به نزد اربابان جنایت کارشان بگریزند.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: ما از اینکه فریب خورده ها از جمله اصلاح طلبان که به بهانه اعتراض از اغتشاشگران حمایت کردند و هنوز در برخی نشریات و اظهار نظرها همین روند را ادامه می دهند، نفی مواضع غلط خود را اعلام کنند استقبال می‌کنیم، اما آنها باید صریح و قاطع موضع بگیرند و دو پهلو حرف زدن کفایت نمی کند.
بادامچیان در ادامه گفت: تحریم 29 نفر در ایران توسط اتحادیه اروپا را کاری نمایشی، بی فایده و مسخره دانست که از روی عجز و گیجی در اقدامات آنها شکل گرفته است.
وی همچنین دیدار مکرون با چند زن مبتذل فراری از ایران را ناشیانه ترین اقدام او دانست که جایگاه ریاست جمهوری فرانسه را به شدت تنزل داد و ایرانیان یافتند که زن مورد توجه فتنه گران همین عروسک های خیمه شب بازی بیگانگان و اسیر ابتذال هستند.
 دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه تاکید کرد:  دنیا در آستانه یک تحول بزرگ قرار دارد و شکل نوینی از معادلات سیاسی در حال شکل گیری است و تحریم‌های غرب ور شکسته بی اثرند.
وی با بیان اینکه جنگ اوکراین زمین گیر شدن ناتو و غرب استعماری را بر مردم جهان آشکار کرد گفت: پیامدهای جنگ برای اروپا و غربی ها تلخ و سنگین است و این در شرایطی است که ایران راه اقتدارش را دارد ادامه می‌دهد.
بادامچیان با اشاره به نیروی دفاعی موشکی نیرومند ایران، استقلال در مواضع و جایگزینی روابط بین المللی از جمله شانگهای و بریکس به جای روابط با غرب، باز گذاشتن راه در مذاکرات برجام که غربی ها به جای تحمیل و زور به مذاکره صحیح و احترام متقابل برسند تصریح کرد:  لازم است این تحولات را همه بشناسند و نقشه راه آینده را بر اساس پیش زمینه های تحولات بین المللی طراحی کنند وگرنه قانون طبیعت در همه ابعاد از جمله مدیریت جهانی مسیر خود را خواهد پیمود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم گفت: دولت در زیربنای امور اقتصادی اقدامات مهم و قابل تقدیری انجام داده است ولی در سطح معیشت مردمی مشکلات باقی است و زمان برای یک تحول گسترده پس از شکست سنگین فتنه ۱۴۰۱ آماده است. 
وی تاکید کرد: دولت محترم با استفاده از همت ملت، عناصری که نمی‌توانند و نتوانسته اند مشکلات معیشتی را حل کنند با حفظ احترام کنار بگذارد و با مشورت از صاحب نظران کارشناس و تجربه آموخته و امتحان داده از نیروهای ارزشی و توانمند که فراوانند استفاده کند که جایی برای اعتراض و زمینه ای برای اغتشاش باقی نماند .
https://shoma-weekly.ir/7wUAt4