سیاسی

ابتکار بجای نشست‌های دانشجویی به وظایفش برسد

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: لازم است تا مسئولین کشور در رده‌های مختلف تلاش کنند تا به جای درگیر کردن خود در مسائل حاشیه‌ای به حل مشکلات مردم در حوزه مسئولیتشان بپردازند.
احمد کریمی اصفهانی عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» درباره پرداختن رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به کار‌های حاشیه‌ای و سیاسی و عدم تمرکز بر رفع مشکلات زیست محیطی کشور به ویژه مسئله ریزگرد‌های استان خوزستان، اظهار داشت: لازم است تا مسئولین کشور در رده‌های مختلف تلاش کنند تا به جای درگیر کردن خود در مسائل حاشیه‌ای به حل مشکلات مردم در حوزه مسئولیتشان بپردازند.

وی ادامه داد: مدت‌ها است که شاهد وجود مشکل ریزگردها در مناطق جنوبی کشور هستیم اما متاسفانه اقدام مثمر ثمری از سوی سازمان محیط زیست در این زمینه انجام نشد که اینگونه عدم توجه و تاخیر در انجام وظایف اعتماد مردم را نسبت به دولتمردان از بین می‌برد.

دبیرکل جامعه اصناف و بازار با بیان اینکه اعتماد مردم برای نظام اسلامی حائز اهمیت فراوانی است که نباید اجازه بدهیم به آن خدشه‌ای وارد شود، افزود: اعتماد مردم ضامن حفظ نظام است و اگر فردی یا مسئولی در جهت آسیب زدن به آن عمل کند مطمئننا خیانت بزرگی را در حق نظام انجام داده است لذا باید مسئولین از جمله سازمان حفاظت محیط زیست در جهت انجام وظایف اصلی خود تلاش بیشتری کنند.

کریمی اصفهانی در خاتمه به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توصیه کرد که بجای حضور در نشست‌های دانشجویی در بحبوحه مشکل تنفسی مردم جنوب کشور، به وظایف اصلی خود توجه کند.

https://shoma-weekly.ir/9YKn9l