سیاسی

آیت‌الله یزدی: در انتخابات ریاست جمهوری اصلح انتخاب خواهد شد

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در انتخابات آتی ریاست جمهوری فرد اصلح‌ را انتخاب می‌کنند.
آیت‌الله محمد یزدی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری، عصر امروز (چهارشنبه) در حاشیه اختتامیه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهار داشت:‌ طبق قانون هر کسی که شورای نگهبان صلاحیتش را تأیید کرد طبق مقررات تبلیغات انجام می‌دهد و مردم طبق قانون انتخاب کرده و رأی می‌دهند. ان‌شاءالله هر کسی که به صلاح و مصلحت کشور است رأی می‌آورد.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سؤال فارس مبنی بر اینکه رئیس جمهور آینده باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد، تصریح کرد: همان ویژگی‌هایی که در قانون آمده و بیشتر از قانون چیزی نیست.
وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات آینده ریاست جمهوری حضور یابند، گفت: بنده اصلاح‌طلب و غیر اصلاح‌طلب نمی‌شناسم. هر کس بخواهد می‌تواند کاندیدا شود و طبعاً ملت در موقع رأی دادن آزاد هستند هر کسی را که صلاح دانستند انتخاب کنند و آنکه اصلح‌ است انتخاب خواهد شد.
آیت‌الله یزدی در پاسخ به این سؤال که برنامه جامعه مدرسین برای انتخابات آینده ریاست جمهوری چیست، اظهار داشت: جامعه مدرسین هنوز وارد این بحث نشده است.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری درباره تشکیل گروه 8+7 برای انتخابات آتی گفت: جامعه مدرسین الان وارد این بحث نشده و در زمان خود اعلام می‌کنیم.

https://shoma-weekly.ir/AlmEx4