سیاسی

آیت الله مصباح یزدی: ملت بزرگ ایران در عالم کم نظیر هستند

نباید اجازه دهیم آرمان‌ها و میراثی که عده ای با خون خود و با رشادت‌ها و شجاعت‌ها به دست آورده‌اند، کمرنگ شود.
آیت الله مصباح یزدی با اشاره به اینکه بسیاری از علما در راه مبارزه با دشمنان اسلام فداکاری کرده اند، ادامه داد: یکی از افتخارات ما طلاب این است که کتاب مهم درسی ما به نام لمعه، هم مؤلف و هم شارح آن، در راه حفظ مذهب به شهادت رسیده اند؛ چه بسا این واقعه، تقدیری الهی بوده است که همواره یادمان باشد شعار مذهب ما چیست و الگوهای ما چه کسانی هستند.

وی در همایش عمارهای ولایت با بیان اینکه وظیفه اول ما این است که دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم آرمانها و میراثی که عده ای با خون خود و با رشادتها و شجاعتها به دست آوردهاند، کمرنگ شود.

رئیس مؤسسه امام خمینی (ره) با بیان اینکه علم به رسالات الله شرط لازم تبلیغ دینی است، اظهار داشت: مهم ترین ویژگی چنین مبلغی این است که خشیت و ترس از خداوند متعال و نترسیدن از احدی به جز او داشته باشد؛ چرا که آفت ترس، مهم ترین آفتی است که میتواند فرد را از هدفش بازدارد و یا حتی آن را به ضد هدف تبدیل کند. در عصر حاضر مصادیق بارز مبلغ رسالات الله که «یخشونه و لا یخشون احدا الا الله» باشند، امام (ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری هستند، با توجه به تجربیاتی که در طول هشت دهه از زندگی خود داشتهام، میتوانم قسم یاد کنم که در عالم احدی را اشبه به امام معصوم، از مقام معظم رهبری نمی شناسم.

وی با اشاره به عظمت ملت ایران اظهار داشت: ما شرمنده ملت بزرگ ایران هستیم که در عالم کم نظیر هستند.

https://shoma-weekly.ir/grWnVJ