سیاسی

آیت‌الله رئیسی توان مقابله با فساد داخلی را دارد

توکلی بینا رئیس قوه قضائیه را برای حضور در میدان مقابله با فساد؛ این بار در کسوت ریاست جمهوری توانمند می‌داند و می گوید: امیدواریم مشکل فساد داخلی توسط دولت آینده که عدالت محور و مردمی است حل شود، آیت‌الله رئیسی برای این مهم با استفاده از ظرفیت تعامل بین قوا می‌تواند اقدام به حل مشکل و فساد زدایی نماید همچنین با همکاری نیروهای انقلابی و دلسوز می‌توان بر این مشکلات فائق آمد.
یکی از بارزترین ویژگیهای امیدبخش آیتالله سید ابراهیم رئیسی، مقابله با فساد است که در قوه قضائیه بهصورت عینی شاهد آن بودهایم، ابوالفضل توکلی بینا عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی که سرد و گرم چشیده این انقلاب است در گفتگو با هفتهنامه شما با نگاهی آسیب شناسانه به مدیریت سالهای گذشته کشور میگوید: با نگاهی به شرایط موجود درمییابیم که مدیریت کشور دچار مشکلات متعددی است وگرنه وجود ذخایر ارزنده نفت، گاز و معادن طبیعی مانند طلا نشان از ثروت کشور دارد که باید این موارد داخل خزانه کشور برود، علاوه بر این ثروتهای غنی محیطی مانند ذخیره گیاهان دارویی که میتواند برای ما ارزآور باشد به دلیل مدیریت نادرست نادیده گرفته میشود.

وی ضعف مدیریتی را ناظر به مشکلات کشور میداند و ادامه میدهد: اگر ضعف مدیریت وجود نداشت شاهد مشکلات گسترده در حوزه رفاه اجتماعی اعم از اشتغال، ازدواج جوانان، گسترش فقر و... نبودیم.

توکلی بینا ضرورت استفاده از مدیران جوان جهادی در دولت آینده را امری ارزشمند ارزیابی میکند و گفت: بنای آقای رئیسی بر استفاده از ظرفیت جوانان است، در دوران تحریم توسعه و گسترش فناوری هستهای توسط جوانان نشان از پویایی و انگیزههای این قشر برای آبادانی ایران دارد و بنا بر این است که از جوانان استفاده شود.

وی رئیس قوه قضائیه را برای حضور در میدان مقابله با فساد؛ این بار در کسوت ریاست جمهوری توانمند میداند و اظهار کرد: امیدواریم مشکل فساد داخلی توسط دولت آینده که عدالت محور و مردمی است حل شود، آیتالله رئیسی برای این مهم با استفاده از ظرفیت تعامل بین قوا میتواند اقدام به حل مشکل و فساد زدایی نماید همچنین با همکاری نیروهای انقلابی و دلسوز میتوان بر این مشکلات فائق آمد.

این عضو شورای مرکزی در پایان تصریح میکند: در حال حاضر ما از فساد مدیریتی داخلی رنج میبریم این در حالی است که جمهوری اسلامی در بعد منطقهای و بینالمللی تبدیل به قدرت بلامنازعی شده است و همین چندی پیش یکی از نظامیان آمریکایی اذعان به ناتوانی در مقابل ایران کرد. با حل فساد داخلی امیدواریم شاهد بهبود شرایط در داخل کشور نیز باشیم.

https://shoma-weekly.ir/EbRsq3