سیاسی

آیت‌الله العظمی نوری همدانی: نیرو‌های انقلابی در انتخابات مجلس متحد شوند

آیت‌الله نوری همدانی با ابراز اینکه نیروهای انقلابی امروز باید وحدت و اتحاد لازم را داشته باشند، گفت: آنچه در این جریان کارایی دارد وحدت است، اگر بتوانید اصولگرایان و طرفداران آنها را متحد کنید به نتیجه می‌رسید.
آیت الله العظمی نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم متحد شوند، گفت: در صورتی که این افراد متحد نباشند طرف مقابل قدرتمند میشود.

وی در دیدار با دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: حزب مؤتلفه اسلامی از جهاتی دارای ویژگی خاص است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه از ویژگیهای این حزب تاسیس آن توسط امام خمینی(ره) در دوران خفقان است، افزود: سابقه تشکیل این حزب بسیار مهم است زیرا در زمان غربت اسلام تشکیل شده و این موضوعِ تاثیرگذاری است.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه مجاهدان بسیاری در حزب مؤتلفه تربیت شدند و فعالیتهای بسیاری داشته و باشجاعت، شهامت و درک صحیح از اسلام حرکت کردهاند، گفت: هم سابقه و هم کیفیت شهادت و جهاد در این حزب دارای اهمیت است.

آیت الله العظمی نوری همدانی با ابراز اینکه انتخابات امسال دارای حساسیت بسیاری است، عنوان کرد: وضع جهان امروز بسیار متفاوت است زیرا فاجعههای بسیاری برای دنیای اسلام به وجود آمده است.

وی با یادآوری اینکه امروز لشکرکشی دشمنان به عراق انجام شده است، گفت: این دشمنان بهدنبال اهداف خود در این کشور هستند که باید در این موضوع هوشیار بود.

این مرجع تقلید شیعیان با هشدار نسبت به اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید کردهاند «طوری صحبت نکنید که وانمود شود در ایران اختلافی وجود دارد»، اظهار کرد: این موضوع مهمی است، دشمنان بهدنبال اختلاف در کشور هستند اما باید در سال همدلی و همزبانی با هم متحد باشیم.

وی با ابراز اینکه نیروهای انقلابی امروز باید وحدت و اتحاد لازم را داشته باشند، گفت: آنچه در این جریان کارایی دارد وحدت است، اگر بتوانید اصولگرایان و طرفداران آنها را متحد کنید به نتیجه میرسید.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی باید برای اتحاد با هم سرمایهگذاری بیشتری داشته باشند و بعد از آن به میدان بیایند خاطرنشان کرد: با وحدت و اتحاد نیروهای انقلابی این مشکلات حل میشود اما بهشرطی که بتوانید آن را عملی کنید.آیت الله العظمی نوری همدانی با اشاره به اینکه نیروهای انقلابی در کشور کم نیستند و اگر وحدت داشته باشند موفق میشوند تاکید کرد: در صورتی که این افراد متحد نباشند طرف مقابل قدرتمند میشود.


https://shoma-weekly.ir/nLZewt