سیاسی

آیا می‌خواهند انتخابات آتی را به آشوب تبدیل کنند؟

دولت یازدهم باید امروز پاسخ‌گو باشد که احزابی که در فتنه ۸۸ نمایشی از وطن فروشی و به خطر انداختن اقتدار و امنیت ملی کشورمان اقدام کردند برای چه امروز مجددا به صحنه سیاسی کشور بازگشته‌اند؟
محمدکاظم انبارلوییعضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به فعالیت برخی احزاب سیاسی سابقه‌دار در کشور، گفت: روز گذشته سخنگوی وزارت کشور در حالی اعلام کرد حزب اتحاد ملت ایران مجوز فعالیت ندارد که امروز شاهد فعالیت حزبی آن رد کشور هستیم.

وی ادامه داد: اکنون این سوال پیش می‌آید چگونه به حزبی که مجوز فعالیت از وزارت کشور را ندارد، اجاره‌ داده می‌شود که کنگره‌اش را برگزار کند؟ این حزب چگونه شورای مرکزی‌اش را برگزار و دبیرکلش را انتخاب می‌کند؟

رییس مرکزسیاسی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: دولت یازدهم باید امروز پاسخ‌گو باشد که احزابی که در فتنه ۸۸ نمایشی از وطن فروشی و به خطر انداختن اقتدار و امنیت ملی کشورمان اقدام کردند برای چه امروز مجددا به صحنه سیاسی کشور بازگشته‌اند؟

انبارلویی در پایان تاکید کرد: این سوال امروز از وزارت کشور پرسیده می‌شود که آیا این گونه احزاب با بازگشت به عرصه سیاسی کشور می‌خواهند انتخابات آتی را همچون انتخابات ۸۸ به یک آشوب و بی‌انضباطی سیاسی در کشور تبدیل کنند؟

https://shoma-weekly.ir/O6mmTX