بین الملل

آیا دولت آمریکا برای مردمش ارزش قائل است؟

یک رسانه روسی نوشت که دولتمردان آمریکا حتی برای جان شهروندان خودش هم ارزش قائل نیست. ، سایت روسی " پراوادا " با به چالش کشاندن سیاست های دولتمردان آمریکایی نوشت : دولت آمریکا که مدعی صادر کردن فرهنگ و شیوه زندگی خودش به دیگر نقاط جهان است، برای زندگی انسانها ارزشی قائل نیست.
رضا سرخ پوش- آمریکا برای چندمین بار طی سالهای گذشته شاهد کشتار و قتل عام دست جمعی مردم خود بود که توسط افراد سرخورده و روانی و گاها ً جنایتکار رقم می خورد . در تازه ترین اتفاق خونین یک جوان آمریکائی پس از به قتل رسانده پدرش و در حالی که لباس ضد گلوله بر تن داشته با دو قبضه اسلحه وارد یک مدرسه ابتدائی شده و بیست و هفت نفر را به قتل می رساند که حدود بیست نفر از آنان کودکان بین 4 تا 7 سال بوده اند. اقدامی  که باعث شد اوباما طی سخنرانی ای چهار روز عزای عمومی در سراسر  آمریکا اعلام کند. آما آنچه مهم است این است که اوباما طی این سخنرانی چند بار اشکهایش جاری شد اما حاضر نگردید سخنی در رابطه با مبارزه با قانون آزادی حمل سلاح در این کشور بزند و کاری برای محدودیت آن انجام دهد.  عملکرد اوباما و سایر دولتمردان آمریکائی  در این رخداد و رخدادهای مشابه این مسئله را در ذهن متبادر می کند که آیا به راستی دولتمردان این کشور استکباری برای جان مردم خود ارزش قائل هستند؟
  یک رسانه روسی  در همین زمینه نوشت که دولتمردان آمریکا حتی برای جان شهروندان خودش هم ارزش قائل نیست. ، سایت روسی " پراوادا " با به چالش کشاندن سیاست های دولتمردان آمریکایی نوشت : دولت آمریکا که مدعی صادر کردن فرهنگ و شیوه زندگی خودش به دیگر نقاط جهان است، برای زندگی انسانها ارزشی قائل نیست.
این رسانه روسی نوشت : دولتمردان آمریکایی حاضرند برای کسب منفعت، قدرت، پول و دستیابی به منابع نفتی جهان هزاران انسان و حتی اگر لازم باشد میلیون ها انسان را بکشند به طوری که سالانه بودجه های بسیار کلانی را در اختیار صنایع نظامی این کشور قرار می دهند.
پراودا با اشاره به آزمایش انواع سلاح ها، داروها، موادمخدر و سموم بر روی مردم آمریکا از سوی دولتمردان این کشور می نویسد: دولتمردان آمریکایی حتی برای جان شهروندان خودشان هم اهمیتی قائل نیستند.
باید گفت این بی تفاوتی نسبت به جان شهروندان آمریکائی تنها به همین مسائل ختم نمی شود به طوری که بنا به مخابره رسانه های جهانی، آمریکا جزء معدود کشورهای توسعه یافته ای است که مردمش به طور کامل از بیمه های خدمات درمانی بی بهره هستند و همچنین دولت تمایلی به رسیدگی به وضع بیماران روانی در این کشور ندارد. در پایان باید به دولتمردان آمریکایی گفت: به جای اینکه خود را درگیر دیکته کردن افکارشان  به مردم دیگر نقاط دنیا کنند، تلاششان را معطوف به حل مشکلات داخل آمریکا کنند و با مردم خودشان مثل یک جنس مصرفی رفتار نکنند.

https://shoma-weekly.ir/0qKBY5