سیاسی

آمریکا مترصد پنهان کردن رسوایی‌اش است

وضعیت رژیم صهیونیستی کاملا در معرض خطر است،منتهی خطری که نهفته است و آنها از نشر اخبار جلوگیری کردند و آمریکایی ها احساس خطر کرده اند که مرزهای سوریه را برای رژیم صهیونیستی امن کنند.
عبدالرضا مصری سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با رویداد در خصوص مباحث مربوط به سوریه و طرح موضوع جنگ از سوی آمریکا گفت:آنچه که مسلم است یقینا وضعیت رژیم صهیونیستی کاملا در معرض خطر است،منتهی خطری که نهفته است و آنها از نشر اخبار جلوگیری کردند و آمریکایی ها احساس خطر کرده اند که مرزهای سوریه را برای رژیم صهیونیستی امن کنند.

عضو شورای مرکزی افزود:با وجود اینکه مرزها در حال ناامن شدن برای سوریه هستند و نوکرانی که امریکا در خدمت گرفته، دارند کم می شوند،این ثبات هم برای رژیم صهیونیستی نیاز است، به دست و پا افتادند که بیایند یک رژیم وابسته به خودشان که وابسته به رژیم صهیونیستی باشد را در مرزهای سوریه مستقر کنند که خطری از ناحیه بلندیهای جولان و مرزهای سوریه آنها را تهدید نکند، مسئله بعدی هم شکستن خط مقاومت است، سوریه بعنوان پشتیبان خط مقاومت فعال است و آنها به دنبال این هستند که خط مقاومت را در لبنان بشکنند و به اهدافی که دارند برسند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:بنابراین آنها بر طبل جنگ می کوبند، از یک طرف هم به احتمال زیاد این پیروزی هایی که ارتش سوریه داشته در ارتباط با از بین بردن القاعده و النصره و دیگران، شاید آمریکا می خواهد یک انحراف افکار به نظامیان سوریه که آرایش آنها را برای جهات دیگری نظامی کند، و یک مقداری در برابر تروریست ها نوعی عقب نشینی کنند، به هر صورت هر کدام از این ترفندها باشد، مردم دنیا دیگر فهمیده اند و سوریها هم میدانند که می توانند دفاع جانانه ای داشته باشند، الان هم علی رغم این همه تبلیغات در حال پیشرفت است و تروریست های منطقه را از بین می برد.

مصری گفت:البته ناگفته نماند که آمریکا به این سادگی سرمایه گذاری در بحث خبری نمی کند، باید گوشه نظری کند که اخباری که در باره جاسوسی آمریکایی ها از روسای جمهور آمریکای لاتین مانند برزیل و اکوادور و .. انجام داده در نظر داشته باشیم که آن خبر، خبری داغ بود که حیثیت آمریکا را در دنیا به خطر انداخته و خبر جنگ، می توانست افکار مردم جهان را جلب کند و آنها به این دلیل بر طبل جنگ می کوبند که صدای رسوایی از سوی متحدین خودش را تحت تاثیر قرار دهد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در خصوص ضربات احتمالی که در اثر اتفاق افتادن جنگ به کشورهای حامی آمریکا در منطقه وارد می شود گفت:وقتی در آمریکا بحران اقتصادی وجود دارد،وقتی بودجه خرید سلاح ها کم شده،وقتی نیروهای آمریکایی یک مدتی بدلیل نگرقتن پولهای آنچنانی تحلیل میروند، اینجاست که راه دیگری نیست که بیایند از کشورهای منطقه سوء استفاده و یک مقداری از هزینه جنگی خود را تامین کنند،این دلیلی است که کشورهایی مثل عربستان،قطر و بحرین هزینه جنگ را تامین می کنند،بخاطر احساس خطری است که خودشان از بیداری اسلامی دارند.

وی در پایان گفت:برای اینکه مردم کشورهای مرتجع عربی بیرون نیایند، با این روشها در کشورهایی که انقلاب می کنند و توفیق خوبی دارند بتوانند راه آنها را خاموش کنند،تا دیگر ادامه ندهند، آنها حاضرند دوبرابر این هزینه لشکرکشی ها که را برای تروریست ها دادند خرج کنند.

https://shoma-weekly.ir/1ep9Aj