سیاسی

آمریکا فتنه را کار ساز ندیده و انحراف را برای ما برنامه ریزی کرده است

اولین اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی در دوره دهم این حزب برگزار شد. در این اجلاس محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی این حزب به بیان تحلیلی از وضعیت انتخابات پرداخت و بر ضرورت همگرایی اصولگرایان تاکید کرد.
اشاره: اولین اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی در دوره دهم این حزب برگزار شد. در این اجلاس محمد کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی این حزب به بیان تحلیلی از وضعیت انتخابات پرداخت و بر ضرورت همگرایی اصولگرایان تاکید کرد.
همچنین محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی نیز در این اجلاس به بیان مسائل سال 88 و دیدار وی با میر حسین موسوی، کروبی پرداخت.
دکتر اسد الله بادامچیان که نائب رئیسی شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی را همراه با ریاست ستاد انتخابات این حزب بر عهده دارد به بیان مسائلی در خصوص انتخابات آینده پرداخت و وضعیت سیاسی و آرایش جبهه های مختلف را برای دبیران استانی تشریح کرد.
حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: آمریکا فتنه را کار ساز ندیده و انحراف را برای ما برنامه ریزی کرده است.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت  با اشاره به آیاتی از قرآن کریم فتنه را دو نوع خدایی و شیطانی دانست و اظهار داشت: فتنه خدایی آزمایشی از جانب خدا است. هیچ انسانی با ادعای ایمان خیال نکند دچار امتحانات خداوند نمی شود. مومنین در گذشته نیز دچار فتنه شده اند.
عسگر اولادی تصریح کرد: علت اینکه خدا فتنه را برای مومنین قرار می دهد تا ثابت شود انسانها در فتنه تا چه میزان در ایمانشان صادق هستند.
وی در ادامه تاکید کرد: فتنه خدایی با فتنه شیطانی تفاوت دارد، فتنه خدایی برای رشد انسان است اما فتنه شیطان برای انفجار وحدت در میان اهل ایمان و ایجاد تفرقه است.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: شیطان زمانی که می بیند نمی تواند با حق بجنگد، حق را در مسیری انحرافی می برد که اهل حق متفرق شوند و نتوانند به آن حق برسند.عسگر اولادی گفت: وحدتی را که امام خمینی(ره) در ملل اسلامی پدید آوردند از مسجد اعظم قم شروع شد که فرمودند" من از اینجا دست همه مسلمانان جهان را در تمام دنیا به گرمی می فشارم" ایشان برای معرفی آینده مبارزه سه مرحله اسلامی کردن ایران،اسلامی شدن جهان اسلام و جهانی شدن اسلام را بیان می کنند.وی ادامه داد: اهل فتنه در داخل مومنین گسل و گسیختگی میان نیروها با امام، نیروها با رهبری نیروها با هم ایجاد می کنند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به مواضع جریان انحرافی خاطر نشان کرد: اما اهل انحراف، هدف واحد میان مردم را متشتت می کند. اهل انحراف می گوید اسلام برای 1400 سال پیش بوده و ما ایرانی و مکتب ما ایرانی است. این سخن به ظاهر سخنی ناسیونالیستی معقول است اما ناسیونالیستی منفی در جهان است. اگر ما ایرانی بودن خود را مطرح کنیم اعراب نیز عرب بودن خود و هر نژاد و تیره خود را برتر می داند و دیگر اسلام جهانی در این خصوص معنا پیدا نمی کند.وی افزود: برخی از این حرف هایی که اهل انحراف می زند نشان می دهد به امامت و ولایت اعتقادی ندارند. قلوب اینها به امامت و مرجعیت ، خط رسول اکرم(ص) تا امام زمان ایمان ندارد.عسگر اولادی اظهار داشت: طبق آیات قرآن بخشی از یهود در صدر اسلام اینگونه بودند که می گفتند ایمان آورده اند اما در 2 راهی و 3 راهی در انحراف قرار داشتند.وی افزود: اهل انحراف دروغ تراشیده و آن را می شکافند و  سامان منحرف کننده می دهند. و می خواهند کلام خدا را تحریف کنند. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی فتنه در شرایط حاضر را فتنه شیطان بزرگ در ایجاد گسل ها در داخل ما و گسیختگی ها میان مردم، نیروها و رهبری بیان داشت و این فتنه را کار شیطان دانست و افزود: آمریکا در زمان حاضر فتنه را کار ساز ندیده و به همین دلیل انحراف را برای ما برنامه ریزی کرده است.وی تاکید کرد: به جای آنکه اسلام ناب محمدی آرمان ما باشد می خواهد مکتب ایرانی را جایگزین آن کند، و اسلامیت مردم که باید قدرت آفرین باشد را می خواهند با تفرقه و تعصب نژادی و قومی از بین ببرند.
عسگر اولادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید بیان داشت: ما باید در امر به معروف و نهی از منکر ، بیشتر به معروف ها توجه کنیم. نباید فقط به منکر های افراد توجه شود بلکه همانطور که آیت الله سیستانی هم  فرموده اند باید امر به معروف را وجهه همت قرار داد.وی افزود: من موسوی و کروبی را فتنه گر نمی دانم اما فتنه گران اینها را محاصره و احاطه کرده بودند. در نامه به جناب آقای خویینی ها در جواب حرف های نقل شده از ایشان در مصاحبه، نامه خود را با عنوان حبیب الله عسگر اولادی نوشتم نه با عنوان حزب موتلفه اسلامی یا عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خصوص مواضع اخیرش درباره موسوی و کروبی گفت: در دفاع از تک روی خود عقیده ام این است اگر این مطلب ضرری داشته باشد به عسگر اولادی برسد و اگر باعث فتح بابی شود مربوط به اصولگرایان باشد.
عسگر اولادی بیان داشت: اگر می خواهیم آنها از فتنه تبری بجویند باید اول بگوییم شما را فتنه گر نمی دانیم. فتنه از آمریکا و انگلیس و اسرائیل شروع شده که عوامل آنها هر روز علیه جمهوری اسلامی لجن پراکنی می کنند. باید از فتنه تبری بجویند و اگر به هر فتنه ای کمک کردند استغفار کنند.وی در خصوص جریان انحرافی نیز اظهار داشت: ما رئیس جمهور را و دولت را اهل انحراف نمی دانیم اما باید خود را از اهل انحراف جدا کرده و از انحراف تبری بجویند. بنده دولت را از انحراف پاک می دانم اما کسانی که با انحراف همکاری کرده و می کنند باید توبه و استغفار کنند تا دشمن بداند اینهایی که برای گسستگی ایجاد کردن و منحرف کردن بودند به خودشان باز گشته اند. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: باید زبان لین داشت. به سفارش مرحوم آیت الله دکتر بهشتی باید جاذبه را در حد توان مراعات و دافعه را در حد ضرورت انجام داد. دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین گفت:ائتلاف 2+1 انتظارات ما را برای حضوری فعال در انتخابات ریاست جمهوری برآورده نمیکند زیرا معتقدیم تعداد بیشتری باید حضور پیدا کنند.
حبیبالله عسگر اولادی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص ائتلاف2+1 اظهار داشت: ائتلاف 2+1 سه نفر هستند که با حضور این تعداد مخالفیم بلکه باید حضور بیشتری در انتخابات داشته باشیم. وی افزود: حضور این تعداد در انتخابات انتظارات ما را برآورده نمی کند زیرا ما اعتقاد داریم باید تعداد بیشتری برای انتخابات حضور داشته باشند.

https://shoma-weekly.ir/YrZ7wh