سیاسی

آمریکا دشمن همه عدالت خواهان جهان است

امروز فرعون زمان ما نه تنها در سوریه با دفاع از تروریست‌ها و تکفیری‌ها بلکه در اکثر کشورها دست به اقداماتی می‌زند که ناقض بارز حقوق بشر است و به کودکان مظلوم سوری یاد می‌دهند که سر مادران خود را ببرند و همچنین مراسم‌های عروسی در افغانستان را بمب‌باران می‌کنند.
لاله افتخاری طی سخنانی در میان جمعی از زنان تهرانی که در محل دفتر سازمان ملل در تهران در اعتراض به سیاست های ضد حقوق بشری آمریکا تجمع کرده بودند گفت: امروز فرعون زمان ما نه تنها در سوریه با دفاع از تروریست‌ها و تکفیری‌ها بلکه در اکثر کشورها دست به اقداماتی می‌زند که ناقض بارز حقوق بشر است و به کودکان مظلوم سوری یاد می‌دهند که سر مادران خود را ببرند و همچنین مراسم‌های عروسی در افغانستان را بمب‌باران می‌کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در عراق نیز شاهد بمب‌گذاری‌هایی توسط آمریکا هستیم و در کشور میانمار نیز در مقابل چشم کودکان سر پدرشان را می‌برند، به جرم این که عدالت خواه هستند. شاهد اقدامات وحشیانه‌ای نیز در کشور پاکستان هستیم و آمریکا حتی به حقوق شهروندان کشور خودش اهمیتی نمی‌دهد و مادری را در مقابل چشم کودک یک‌ساله‌اش می‌کشد، به این دلیل که نسبت به سیاست‌های دولت آمریکا اعتراض داشته است.
وی متذکر شد: از نهادها و سازمانهای حقوق بشر اعم از مسلمان و غیرمسلمان درخواست دارم که به رسالت خود عمل کنند و به دفاع از انسانیت بپردازند.

https://shoma-weekly.ir/0VmlxW