سیاسی

آمریکا توان حمله به ایران را داشت تردید نمی کرد

همین امریکایی ها که با لفاظی حقوق بشر به میدان مصاحبه می‌آیند، اگر گمان کنند که با یک حمله نظامی گسترده، شیرازه ایران از هم می پاشد، ذره ای در این کار تردید نمی کنند.
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: امریکایی‌ها درمورد توان موشکی و نظامی ما حق تعیین تکلیف ندارند که بگویند توان ما در چه حد باشد.

محمدنبی حبیبی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا در مورد توان دفاعی ایران افزود: این اظهارات غیرمنطقی، غیراصولی و از روی نهایت دشمنی با ایران است و نباید به هیچ وجه زیر بار این تحمیل برویم.

وی تصریح کرد: ملت و دولت نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون رجزخوانی زیادی از امریکایی‌ها شنیده اند.

حبیبی اظهار داشت: اگر در سیاست های کلی خود یک قدم به عقب برگردیم امریکایی ها چندین قدم به جلو خواهند آمد.

وی تاکید کرد: باید بر سر موضع خودمان درتقویت دائم و مستمر حوزه دفاعی اصرار داشته باشیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: ‌دشمنی امریکا با جمهوری اسلامی ایران از روی سلیقه نبوده است بلکه در مبانی با ما تضاد دارند و استناد من به اظهارات جرج دبلیو بوش در دوره دو ریاست جمهوری‌اش است که گفت «ما وارد یک جنگ ایدئولوژیک با اسلام شده ایم».

وی تصریح کرد: معتقدم کارهایی که امریکایی ها علیه ما انجام نداده اند به خاطر این است که نتوانسته اند نه اینکه نخواسته اند.

حبیبی گفت: همین امریکایی ها که با لفاظی حقوق بشر به میدان مصاحبه می‌آیند، اگر گمان کنند که با یک حمله نظامی گسترده، شیرازه ایران از هم می پاشد، ذره ای در این کار تردید نمی کنند.

وی افزود: امریکایی ها می توانند شروع کننده جنگ باشند ولی نمی توانند پایان دهنده آن باشند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امریکا می داند اگر علیه ما اقدام نظامی کند، منافع آنها در تمام نقاط جهان مورد هدف جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت.

https://shoma-weekly.ir/aTgKDH