سیاسی

آل سعود دلارهای نفتی را جهت کشتن مسلمانان خرج می کند

آل سعود خبیث دلارهای نفتی خود را برای کشتن مسلمانان در کشورهای سوریه، عراق، یمن و ... هزینه می کند.
به گزارش کازرون خبرحجت الاسلام والمسلمین محمد خرسند با اشاره به قیام امام حسین (ع) اظهار داشت: ایستادن در برابر ظلم و ستم از زمان بعثت پیامبر بوده و فشارهای مشرکان در آن زمان و تحریم اطرافیان پیامبر به خاطر دعوت انسانها به راه حق بوده است.

امام‌ جمعه کازرون با اشاره به جوسازی‌های به وجود آمده اخیر در شهر اصفهان و نسبت دادن اسید پاشی به ‌صورت زنان به آمران به معروف و بدحجابی گفت: علت جوسازی‌های اخیر رسانه‌های ضدانقلاب خارجی و روزنامه‌های اصلاح‌طلب و زنجیره‌ای داخلی در مورد حوادث اخیر اصفهان، ایجاد فشار به مجلس شورای اسلامی است تا مانع از تصویب طرح امربه‌معروف و نهی از منکر شوند.

وی با بیان اینکه حزب‌اللهی‌ها و بسیجیان در چارچوب و بر اساس تکلیف به امربه‌معروف و نهی از منکر می‌پردازند، افزود: با این جوسازی‌های اخیر مشخص شد که امربه‌معروف و نهی از منکر برای دشمنان ما چه تیغ برنده‌ای است که از تصویب آن در مجلس واهمه دارند.

امام جمعه کازرون به بیان جنایات عربستان در جهان اسلام پرداخت و گفت: آل سعود خبیث دلارهای نفتی خود را برای کشتن مسلمانان در کشورهای سوریه، عراق، یمن و ... هزینه می کند.

خرسند، با تأکید بر باشکوه برگزار کردن عزاداریها در ایام محرم و صفر، اظهار داشت: که عزاداریهای اباعبداله الحسین (ع) را باید به بهترین وجه برگزار کرد و با همین عزاداری ها خود و جامعه را بیمه کرد.

امام جمعه کازرون در پایان ابراز امیدواری کردند که هرچه سریعتر امام جمعه بخش کوهمره نودان در این بخش مستقر شود و از مسئولین خواستار حلّ و پیگیری مشکلات در این بخش شد.

https://shoma-weekly.ir/zUTfFV