سیاسی

آل اسحاق یکی از گزینه‌های پررای اصولگرایان خواهد بود

محمد مهدی اسلامی گفت: تجربه انتخابات گذشته نشان داده که در خصوص برخی نمایندگان تخمین زده می شد بیش از 15 درصد رای خواهند داشت و در انتهای رقابت زیر 15 درصد رای آورده اند، اما برخی نامزدها در ابتدای رقابت به دلیل عدم شناخت عمومی از توانمندی‌هایشان آرای کمتری برایشان تصور می‌شد و در انتهای رقابت آرای بسیار بالایی را کسب کرده‌اند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با نسیم افزود: سیاست جبهه پیروان خط امام و رهبری تبعیت از جامعتین است و در راستای منویات مقام معظم رهبری مسیر وحدت را در پیش خواهد گرفت. پیشنهادات خود را به جامعتین در آینده ارائه خواهیم کرد و براساس سازوکاری که مورد قبول جامعتین باشد و اصولگرایان به آن تن دهند دنبال آن خواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد: از نظرما ارزیابی مقبولیت نامزدها در این مقطع زود هنگام است.
مدیر موسسه مطبوعاتی شما ابراز امیدواری کرد با چشم‌اندازی که آیت الله مهدوی کنی فرموده‌اند مبنی بر اینکه اصولگراها در نهایت دو نامزد داشته باشند به وحدت برسیم، افزود: طبیعی است که تا آن مقطع رقابت‌های درونی نامزد ها برای اثبات شایستگی‌های خود ادامه خواهند داشت و اینکه کدام نامزد شایسته‌تر است در آینده مشخص خواهد شد.
عضو ستاد انتخابات آل اسحاق مناظره های نامزدها را یکی از نقاط تاثیر گذار بر رای مردم دانست و اظهار داشت: ما معتقدیم که آل اسحاق برای حل مشکلات معیشتی مردم برنامه‌های بسیار خوبی دارند و یکی از گزینه‌های پررای اصولگرایان خواهد بود.
اسلامی مسیر انتخاب آل اسحاق در حزب موتلفه اسلامی را بررسی شاخص های مختلف در خصوص نامزدها عنوان کرد و گفت: ولایتمداری، توانمندی در حل مشکلات مردم و مقبولیت در میان مردم جزو شاخص‌های اصلی ما است که البته ما ده‌ها شاخص دیگر را برای کاندیداها در نظر داشته ایم

https://shoma-weekly.ir/BoOlUh