سیاسی

آل اسحاق می تواند مشکلات را حل کند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: حزب موتلفه اسلامی با توجه به حوزه تخصصی و علمی بویژه آشنایی دکتر آل اسحاق به امور بازرگانی تجارت ، تولید ، صنعت ،معدن وروابط بین الملل وی را نامزد مسوولیت یازدهمین ریاست جمهوری اسلامی کرده است.

حاجی حیدری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با هفته نامه شما با اشاره به نام گذاری سال 92 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را بنام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری فرموده اند ، قطعا این نامگذاری با عنایت خاص و شناخت ویژه ایشان از مسائل مختلف کشور و نیازهای سیاسی و اقتصادی جامعه انجام شده است.
وی با بیان اینکه پس از این نامگذاری مسوولیت تمام آحاد جامعه بویژه مسوولین و خدمتگذاران در رفع مشکلات سیاسی و اقتصادی افزایش یافته و تماما باید تلاش و همکاری در خلق حماسه داشته باشیم گفت: رئیس جمهورآینده ضرورت دارد در آفریدن حماسه اقتصادی توجه لازم و اساسی به اجزاء اقتصاد از قبیل معیشت مردم ،اشتغال ،تولید،تورم،سرمایه گذاری ،صنعت ،معدن ،واردات و صادرات کشور داشته باشد.
حاج حیدری با اشاره به در پیش بودن انتخابات افزود: رئیس جمهور آینده کشور باید با مدیریتی مطلوب ،قوی و قدرتمند بر مشکلات اقتصادی فائق آید.مسلما توفیق در این امر خیلی از مشکلات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور را هم مرتفع خواهد کرد.
وی یادآور شد: رئیس جمهور برای  آفریدن حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بایستی ارزیابی و کارشناسی درست و منطقی از وضعیت موجود کشور و مشکلات پیش آمده داشته باشد تا بتواند با تصمیمات بموقع و مقتضی و بکارگیری و هدایت توانائیها و ظرفیت های نهفته و موجود اقتصادی ،سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی کشور بستر را برای ارتقا و رشد مسائل و امور مختلف کشور بویژه امور اقتصادی فراهم کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: بدیهی است شناخت نقاط ضعف و قوت و آسیب های ویژه در امور اقتصادی کشور نیاز به مدبر،فعال ،فهیم ،با اخلاق دارد.مدیر اجرایی کشور بایستی تدبیر مناسب ،فهم مطلوب،فعالیت لازم و اخلاق پسندیده داشته باشد تا بتواند از نیروهای بالقوه ،متعهد و معتقد به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه بهره گیری و در حفظ و حراست از نظام جمهوری اسلامی گام بردارد.
وی معتقد است، رئیس جمهور آینده کشورلازم است از تجربیات اجرایی و روسای جمهور گذشته و حال بهره گیری نموده و بستر را برای بازدهی هر چه بیشتر دستگاه های اجرائی مدیریت کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره چرایی معرفی نامزد اختصاصی پس از سالها از سوی این حزب برای ریاست جمهوری گفت: حزب موتلفه اسلامی با حضور مستمری که در سالیان متمادی براساس وظائف اسلامی و تشکیلاتی و تجربه طولانی که در امور اجرائی بصورت مستقیم و غیر مستقیم داشته ،در این مقطع حساس بویژه با شناختی که  از جهات مختلف کشور از نظر اجرایی و نیازهای سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی،فرهنگی دارد،براین تصمیم شد که دکتر آل اسحاق را که از نوجوانی و جوانی تا بحال در امور اقتصادی کشور فعال بوده بویژه در پست های مهم اقتصادی کشورمسوولیت داشته و آگاهی از فرهنگ اقتصاد خصوصی،تعاونی، و دولتی دارد جهت تصدی مسوولیت ریاست جمهوری کشور معرفی کند .زیرا در حال حاضر بیشترین رنج مردم کشورمان در ارتباط با مشکلات اقتصادی است .
به گفته وی ، دکتر آل اسحاق با فعالان بخش خصوصی ،تعاونی، دولتی آشنا است و می تواند در مسیری اقتصاد کشور را هدایت کند تا رانت خوارها و فسادهای مالی تقلیل پیدا کرده و با برنامه ریزی و طراحی و راهگشایی ها بستر را برای ارتقا و رشد اقتصاد سالم کشور فراهم کند.
حاج حیدری ادامه داد: دکتر آل اسحاق در سه دهه گذشته  در مشاغل و مسوولیت های مختلف مشغول به خدمت بوده و آگاهی های مطلوب از اقتصاد داخلی و اقتصاد بین المللی دارد. ایشان در سفرهای متعددی که از سالیان دور و در زمان های مختلف با مسوولیت های متعدد در داخل و خارج کشور داشته موجب آگاهی  و آشنائی ایشان به روابط اقتصادی مطلوب و نیازهای بازار های داخلی و خارجی گشته است.
وی تاکید کرد: نکته قابل توجه دیگر اینکه دکتر آل اسحاق  در یک خانواده روحانی و مبارز پایه عرصه وجود گذاشته و آشنا به مسائل شرعی و اسلامی و متعهد به آن دوره است و همیشه ولایت پذیر و در خط نظام جمهوری اسلامی گام برداشته است و قطعا در طول مسوولیت خود در صورت انتخاب تلاش نماید با آهنگ ولایت فقیه و مرجعیت و روحانیت در حمایت از مستضعفین و رفع استضعاف گام بردارد و هم چنین برای تحقق وحدت کشورهای اسلامی و افزایش قدرت ملی و ارتقا ءموفقیت های منطقه ای  و جهانی و ایجاد ظرفیت های نوین اقتصادی  ،سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی دارای برنامه و طراحی باشد.
حاجی حیدری در پایان گفت: حزب موتلفه اسلامی با توجه به حوزه تخصصی و علمی بویژه آشنایی ایشان به امور بازرگانی تجارت ، تولید ، صنعت ،معدن وروابط بین الملل آقای دکتر آل اسحاق را نامزد مسوولیت یازدهمین ریاست جمهوری  اسلامی کرده  است.


https://shoma-weekly.ir/pCgt2x