سیاسی

آقای رئیس جمهور کی به شما وکالت دادیم؟

اقای رئیس جمهور ؛ شما در جلسه 21/12/91 و هنگام اعطای نشان فرهنگی به رحیم مشایی گفتید من به نمایندگی از ملت ایران از ایشان به نمایندگی از فرزندان شایسته این ملت تقدیر می‌کنم! کجا ما به شما چنین نمایندگی دادیم؟‍!
امیرحسین صادقی- آقای رئیس جمهور ؛ شما در جلسه 21/12/91 و هنگام اعطای نشان فرهنگی به رحیم مشایی گفتید من به نمایندگی از ملت ایران از ایشان به نمایندگی از فرزندان شایسته این ملت تقدیر میکنم!

کجا ما به شما چنین نمایندگی دادیم؟! در کجای قانون اساسی و اصول مربوط به رئیس جمهور چنین نمایندگی آمده است؟!

اگر اکثریت ملت ایران به شما رأی داد تا رئیس جمهور شوید خواستار انجام وظایف در چارچوب قانون اساسی و در تحت امر رهبری و به عنوان یک فرد سیاسی، مذهبی، مدیر و مدبر بود لاکن شما بویژه در این دوره از تمام این ضوابط و شروط و قیودعبور کردید به نحوی که:

1- مجلس دوبار اقدام به سؤال از جنابعالی نمود و میخواست استیضاح کند که مقام معظم رهبری مانع شدند.

2- از حدود قانون اساسی مکرر خارج شدید که هیأت بررسی تخلفات و شورای نگهبان و ریاست مجلس و دیوان عدالت و بازرسی کل کشور و نخبگان و احزاب و... به انحاء مختلف به شما متذکر شدند.

3-از حدود شرعی در داخل کشور خارج شدید به شهادت مقام رهبری در روز یکشنبه سیاه و در مجلس (در جریان مرتضوی) و حتی در خارج از کشور نیز در جریان مراسم فوت چاوز نیز با متن تسلیت وعمل خویش و تماس با نامحرم مهر باطل شر بر خود زدید.

4- در حوزه سیاسی نیز با ایجاد تنش در کشور و با سایر قوا و مسئولان و خروج از حدود قانون اساسی و تغییرات مکرر اعضای کابینه و بعضی مصوبات مغایر قوانین بیکفایتی خویش را اثبات نمودهاید.

5- در تبعیت از رهبری نیز مانند جریان معرفی مشایی برای معاون اولی بهجای تمکین، تمرد نموده و 11 روز در خانه نشستید و با کمال وقاحت به پستهای متعدد و اخیراً به ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد با تعاریف عجیب وغریب و نیز در این اهدای نشان فرهنگی او را ستایش نموده و گویا وی را میپرستید و در او ذوب و محو شدهاید! و در جریان یکشنبه سیاه نیز بهجای عذرخواهی و توبه گفتید ما به وظائف خود عمل کرده و در صراط مستقیم هستیم!

6- تدبیر و مدیریت شما نیز در جریان اقتصادی و افزایش قیمت ارز و سکه و... مشخص و ملموس همه ملت است و نیاز به توضیح ندارد.

7- مگر مشائی کیست که چنان مطیع و منقاد ومداح و مرثیه سرای وی شدهاید؟! آیا سخنی که تفکرات بهائیها، فرماسونرها، منحرفین از دین، اومانیسمها و... را میگوید بجای طرد وی باید چنین تمجید شود؟!

مگر بهائیت از کجا به وجود آمد از ادعای باب بودن فردی شبیه مشائی تا بعد نیابت و ادعای اجابت و نبوت و خدا بودن سایر فرقههای ساختگی بهدست استعمارگران و استکبار چنین بوده است و هر دوره که ملت ایران در پناه اسلام خواسته است بدرخشد استعمار انگلستان و... چنین انحرافاتی ایجاد نمودند در دوره امیرکبیر فرقه بهائیت را در دوره سید جمال فراماسونری و ...

در پایان در پیشگاه خداوند متعال و انبیاء و اولیاء الهی و ولی فقیه برائت خویش را از عمل شما و مرشدتان مشائی اعلام مینمائیم. 

https://shoma-weekly.ir/VGBUbk