سیاسی

آغاز اولین بهار بی‌یار

دبیر کل، قائم مقام و اعضای هیئت اجرایی حزب موتلفه اسلامی را در روز ۱۲ فروردین روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرقد مطهر امام راحل و شهدا و مرحومین کشاند تا بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کنند.
گزارش: مصطفی حسینی- بهار امسال که رایحه فاطمی در آن پیچیده شده بود، دبیر کل، قائم مقام و اعضای هیئت اجرایی حزب موتلفه اسلامی را در روز ۱۲ فروردین روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرقد مطهر امام راحل و شهدا و مرحومین کشاند تا بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

مسئولان حزب موتلفه اسلامی در ابتدا به زیارت شهدا و مرحومین در محل یادمان شهدای هفتاد و دوتن رفتند. مکانی که مدفن بزرگان انقلاب و مجاهدان صادقی است که سالها برای نظام خدمت کردند. مکانی که جمله شهید بهشتی بر آن حک شده است که ما تشنگان خدمتیم نه شیفتگان قدرت.

در این روز که مصادف شده بود با چهلمین روز درگذشت مجاهد صادق و صابر مرحوم حاج ابوالفضل حاجی حیدری، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی طی سخنانی اظهار داشت: ما همچون حاج ابوافضل حاجی حیدری در نظام نداریم و یا کم داریم. ژوی با اشاره به رحلت مجاهد صادق مرحوم حاج حبیب الله عسکر اولادی گفت: مرحوم عسکر اولادی و حاجی حیدری متدین بودند و متدین ماندند و در این تدین صادق بودند. این انقلابیون تا لحظه پایانی عمر شریفشان انقلابی ماندند و به همین دلیل مقام معظم رهبری در پیام تسلیت آنها را مجاهد صادق نامید. حبیبی با اشاره به آیاتی از قرآن بیان داشت: صدق کلمهای قرآنی است که خداوند متعال در قرآن میفرمایند صادق کسانی هستند که به خدا و رسول اکرم (ص) ایمان آوردهاند و در ایمان خود صادق هستند و در راه خدا با نفس خود مبارزه میکنند. وی ادامه داد: شهدایی همچون بهشتی، رجایی و باهنر نیز در عمل صادق بودند زیرا اگر صدق آنها را خداوند قبول نمیکرد شهید نمیشدند. شهید اول صدقاش قبول شده و سپس شهید میشود. کسانی نیز که در راه خدا جهاد میکنند با مرگ عادی نیز از دنیا روند، شهید محاسبه میگردند. دبیر کل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر ما هم‌‌ همان راهی را که شهدا و بزرگانی همچون حاج حبیب الله عسکر اولادی رفتند برویم میتوانیم امیدوار باشیم جزو شهدا و صدیقین هستیم.

مسئولان اجرایی حزب موتلفه اسلامی همچنین با حضور در مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.


https://shoma-weekly.ir/RxHHiF