سیاسی

آرایش وحدت اصولگرایان را با تجربیات گذشته می سازیم

نشست روز شنبه نقش مهمی در همگرایی اصولگرایان دارد و آنها می‌توانند با این نشست وحدت را زیر سقف گفت‌وگو ببرند و از تجربیات گذشته استفاده کنند تا انتخابات بعدی با آرایش جدید در کشور ظاهر شوند.
محمد کاظم انبارلویی رییس مرکزسیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تلاش‌های حجت‌الاسلام تقوی به عنوان یک شخص حقیقی برای همگرایی اصولگرایان در چند ماه اخیر به ثمر نشسته و توفیقات برای وحدت و همگرایی اصولگرایان ایجاد شده است.

انبارلویی ادامه داد: نشست اصولگرایان با حضور علمای اصولگرا دستاورد خوبی داشته و قرار شده آیت‌الله مصباح سخنران نشست سراسری اصولگرایان باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید براینکه آیت‌الله مصباح به همه جریان اصولگرایی تعلق دارد تاکید کرد: ایشان یک روحانی فیلسوف و حکیم است.

وی با بیان اینکه نشست روز شنبه اصولگرایان گامی در راستای همگرایی اصولگرایان و احزاب آن خواهد بود تصریح کرد: این نشست نقش مهمی در همگرایی اصولگرایان دارد و آنها می‌توانند با این نشست وحدت را زیر سقف گفت‌وگو ببرند و از تجربیات گذشته استفاده کنند تا انتخابات بعدی با آرایش جدید در کشور ظاهر شوند.

https://shoma-weekly.ir/lHNnWa