سیاسی

آرایش جدید به خدمات مجلس نهم شتاب می بخشد

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی : سیلی سخت ملت در انتخابات مجلس، آمریکا را عصبانی کرده است ما از زبان شهید بهشتی به اوباما میگوییم " ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".


محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر اوباما گفت: سیلی سخت ملت در انتخابات مجلس، آمریکا را عصبانی کرده است ما از زبان شهید بهشتی به اوباما میگوییم " ای آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر".

مشارکت 65 درصدی مردم
 توطئه را رسوا کرد

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت با اشاره به شکست دشمنان نظام و اسلام در انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: توطئه دشمن این بود که با تحریم انتخابات مشروعیت مردمی نظام را زیر سئوال ببرد اما مشارکت حدود 65 درصدی مردم این توطئه را رسوا کرد.

مشارکت سیاسی مردم
 در ایران و آمریکا

حبیبی افزود: در حالی که مشارکت سیاسی مردم در انتخابات کنگره آمریکا در سال 2010 و 2006 تنها 37 درصد است چگونه است که آمریکا به مشارکت 65  درصدی مردم ایران در انتخابات مجلس ایراد می گیرند و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را تخطئه می کنند.

حضور مردم در انتخابات
آنها را گیج کرده است

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اوباما دوباره حرف های تهدید آمیز زده و برای خوشایند صهیونیست ها می گوید "حمله به ایران بلوف نیست برای توسل به زور درنگ نمی کنیم ". ما فکر می کردیم صهیونیستها اجازه می دهند اوباما عاقلانه فکر کند. مواضع جنگ طلبانه گذشته را تکرار نکند، اما ظاهرا حضور مردم در انتخابات آنها را گیج کرده است و نمی دانند چه می گویند.
حبیبی در ادامه تاکید کرد:‌ملت ما پاسخ روشن به این تهدیدات را در انتخابات 12 اسفند دادند. فکرمی کنم مسئولان کشور باید گستاخی های امریکائی ها و صهیونیست ها را مانند گذشته پاسخ دهند.

همه گزینه های ممکن روی میز در جمهوری اسلامی است
وی با سپاس و تقدیر از مردم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در انتخابات نهم خاطر نشان کرد:‌مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق ها اقتدار ملی را به رخ دشمنان کشیدند و آنها را از هر اقدام تجاوز کارانه پرهیز دادند، مردم نشان دادند همه گزینه های ممکن روی میز در جمهوری اسلامی است و به موقع در مورد هر یک اقدام خواهند کرد. نتیجه انتخابات عمیق شدن رابطه امت با امام بود.

یک رقابت سالم ، جدی و آزاد در این دوره از انتخابات مطرح  بود
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به هوشمندی نخبگان اصولگرا و نیز سایر نامزدهای انتخاباتی بیان داشت: ‌انصافا یک رقابت سالم ، جدی و آزاد در این دوره از انتخابات مطرح  بود و بدون شک نتایج این انتخابات می تواند الگویی برای مسلمانان در نگاه مردم سالاری دینی باشد.

راه یافتگان از خدمت به مردم غفلت ننمایند
وی با تبریک به راه یافتگان به بهارستان نهم اظهار داشت : کسانی که مورد اعتماد مردم قرار گرفته اند باید کشور را در مسیر پیشرفت بیشتر یاری کنند و از خدمت به مردم غفلت ننمایند.

‌علامت سئوال گذاشتن روی مسئولان انتخابات انصاف نیست
حبیبی با انتقاد از برخی از اظهارات آقای هاشمی در قبل و بعد از انتخابات گفت:‌علامت سئوال گذاشتن روی مسئولان انتخابات که از معتمدین مردم هستند انصاف نیست. دو پهلو سخن گفتن در این مورد جز سوء استفاده دشمنان فایده دیگری ندارد.

یک آرایش جدید و نو
 در مجلس نهم

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ترکیب مجلس آینده تصریح کرد: ‌بیش از یکصد نماینده مجلس کنونی رای نیاورده اند، ما شاهد یک آرایش جدید و نو در مجلس نهم هستیم. نیروهای تازه نفس آمده اند که هر کدام در شتاب بخشیدن خدمات مجلس نهم به مردم می توانند موثر باشند مجلس نهم ماموریت های خطیری در صیانت از نظام و انقلاب دارد. مجلس نهم در تعمیق اسلام در جامعه ما و نیز شکل گیری امت اسلامی وظیفه مهمی دارد.

‌ایران باید صریحا اراده
 خود را اعمال نماید
حبیبی در پاسخ به سئوالی در مورد سیاست اروپا در تحریم خرید نفت ایران اظهار داشت: ‌ایران باید صریحا اراده خود را در قطع صدور نفت به اروپا قبل از تحریم آنان اعمال نماید. ایران صریحا باید به اروپا بگوید اگر قرار داد خرید 4 تا 5ساله بدون حق فسخ امضا می کنید حاضریم به شما نفت بفروشیم و الا در غیر این صورت فورا صادرات نفت به اروپا را قطع می کنیم.

آمریکائی ها دنبال انقلاب رنگی در روسیه هستند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان در مورد انتخابات ریاست جمهوری روسیه گفت:‌تلاشهای آمریکا برای اغتشاش در روسیه جواب نداد، امریکائی ها دنبال انقلاب رنگی در روسیه هستند اما پیروزی مطلق پوتین نقشه آنها را نقش بر آب کرد، به نظر ما روسیه در ریاست جمهوری پوتین فاصله خود را با سیاستهای امریکا در جهان حفظ می کند .

https://shoma-weekly.ir/69KuD8