بین الملل

آثار و تبعات منفی عملکرد اصلاح طلبان با عذرخواهی از بین نمی رود

حسن لاسجردی، گفت: «سیاست و عملکرد افراد باوجدان این است که اگر کوتاهی داشته باشند از مردم عذرخواهی می کنند، اما از اصل مسئولیت سیاسی اجتماعی آن ها چیزی کم نمی شود و فقط سبب آرامش مردمی که به آن ها رای داده اند را فراهم می کنند اما آثار و تبعات منفی که از عدم اجرای یا عمل کردن به وعده ها، از بین نمی رود

چند روزی است خبرهای عجیب و جالبی از سوی اصلاح طلب ها به گوش می رسد که تک به تک به نحوی می خواهند صف خود را از جبهه اصلاح طلبی جدا کنند و از دولت و مجلس و شورای شهری که خودشان روزگاری حامی آن ها بودند اعلام برائت نمایند. این جماعت هرروز رنگ عوض می کنند درصورتی که این ها همان کسانی هستند که روزی اعلام کردند اگر روحانی رئیس جمهور نشود دیگر باید فاتحه اصلاحات را خواند. دوباره چه شده است که رنگ به رنگ شده اند، البته حنای این جماعت هرچقدر هم که رنگ عوض کنند دیگر برای مردم رنگی ندارند.

اکنون که به زمان انتخابات نزدیک می شویم اصلاح طلبان نهایت تلاش خود را می کنند تا آبروی ازدست رفته خود را بازگردانند و با بازی به راه انداخته، اظهار پشیمانی، تخریب حریف با نشر اکاذیب در فضای مجازی، آخرین تیر خود را پرتاب کنند تا شاید دوباره بتوانند به عرصه قدرت بازگردند. بیشتر که به این موضوع توجه می کنیم به این که می گویند بازی قدرت پیچیده است پی می بریم.

حسن لاسجردی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفت وگو با «رسالت» دراین باره تاکید کرد: «سیاست و عملکرد افراد باوجدان این است که اگر کوتاهی داشته باشند از مردم عذرخواهی می کنند، اما از اصل مسئولیت سیاسی اجتماعی آن ها چیزی کم نمی شود و فقط سبب آرامش مردمی که به آن ها رای داده اند را فراهم می کنند اما آثار و تبعات منفی که از عدم اجرای یا عمل کردن به وعده ها، از بین نمی رود، به همین دلیل هم اگر در حال حاضر شاهد چنین کاری از سوی اصلاح طلبان هستیم به این معنا است که بتوانند فضای سیاسی جامعه را تلطیف کنند.»

وی تاکید کرد: «این حرکت می تواند یک حرکت سیاسی، اخلاقی و اجتماعی باشد شاید بتوانند به مردم بگویند که ما اشتباه کردیم و آماده جبران هستیم، اما به هرحال این مردم هستند که بارای خود به آن خطاها واکنش درست نشان می دهند و شاید اصلاح طلبان با عذرخواهی می خواهند آبروی ازدست رفته خود را برگردانند.»

https://shoma-weekly.ir/rNGNtd