مجلس

30 سال مقاومت رمز نشاندن قدرتها پای میز مذاکره بود

مقاومت بیش از 30 ساله در برابر سختی ها موجب شد تا قدرت های بزرگ جهان پای میز مذاکراه آمدند.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه جمع بندی مذاکرات صورت گرفته است،‌ گفت: به هر حال روحیه استکبار ستیزی پایان نیافته است و آنها کوتاه نخواهند آمد و مردم کشورمان با اقتدار و باور سابق در برابر زیاده خواهی ها و مظاهر استکبار و سران آن ایستادگی خواهند کرد.
دکتر لاله افتخاری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما درباره جمع بندی مذاکرات هسته ای بر نهایی شدن جمع بندی مذاکرات برای ارائه ارزیابی تاکید کرد و افزود: هنوز نظر شورای عالی امنیت ملی و مجلس ارائه نشده است.
وی با بیان اینکه در هر حال ملت ایران پیروز میدان خواهد بود، گفت: مقاومت بیش از 30 ساله در برابر سختی ها موجب شد تا قدرت های بزرگ جهان پای میز مذاکراه آمدند.
افتخاری افزود:‌ ملت ایران نشان داده است که هشت سال در برابر استکبار جهانی و بسیج همه جهان علیه ما مقاومت، و در این راه، جوانان و عزیزانش را فدا می کند اما ذره ای از خاک وطن و عزتش را از دست نمی دهد.
وی گفت:‌ این روحیه باعث شد تا قدرت های جهان پای میز مذاکره آمدند و در صورتی که چارچوب ها رعایت شده باشد موفقیتی برای کشورخواهد بود.
افتخاری افزود: در این مذاکرات ایران به عنوان کشوری هسته ای شناخته شد و کشورهای پنج بعلاوه یک بالاخره این مطلب را پذیرفت و دریافتند که ما اهل مذاکره و پیگیری استدلال های منطقی و منافع کشورمان هستیم.
https://shoma-weekly.ir/KdjRzy