جامعه

یورو چهار کیلویی چند؟

اکتان می دونید چیه؟ از نظر یکی از افراد محترمی که در یکی از پمپ بنزین های شهر تهران کار می کند و هم زمان با کار اصلی اش برای همین اکتان تبلیغ می کند، احتمالا یک مایع غلیظ و با صرفه است که باید همراه با بنزین یورو چهار در باک ماشین ها ریخته شود، واگر نه آن بنزین خشک، سوپاپ ها را خشک می کند! حتما تا الآن دیگه حسابی کنجکاو شدین که بدونید ماجرا چیه؟ اتفاق خیلی ساده بود!
آقای یکی یدونه- اکتان می دونید چیه؟ از نظر یکی از افراد محترمی که در یکی از پمپ بنزین های شهر تهران کار می کند و هم زمان با کار اصلی اش برای همین اکتان تبلیغ می کند، احتمالا یک مایع غلیظ و با صرفه است که باید همراه با بنزین یورو چهار در باک ماشین ها ریخته شود، واگر نه آن بنزین خشک، سوپاپ ها را خشک می کند! حتما تا الآن دیگه حسابی کنجکاو شدین که بدونید ماجرا چیه؟ اتفاق خیلی ساده بود!

رفته بودم بنزین بزنم. طرف آمد جلو و برای این که سر حرف را باز کند گفت:«پرش می کنی؟» در این حال مانده بودم که چه مفهوم پیچیده ای در این سؤال نهفته است و من متوجه آن نیستم که گفتم:«بله» این جا بود که آقای پول به دست پمپ بنزین سخنرانی اش را آغاز کرد:«بنزینش یورو چهار شده! خیلی خشکه! همه
سوپاپ
هات رو خشک می کنه! آروم آروم بریز بذار اکتانش هم برات بریزم.» و من در همین لحظه در بحر تفکر بودم که ای وای! این همه از بنزین یورو چهار تعریف کردند، آخرش هم خشکه که! به همین دلیل برای تشکر از کارشناس محترم یورو چهار خیلی سفت بهش گفتم:«نه!»

https://shoma-weekly.ir/F6LUQW