مجلس

گلایه مندان برجام امروز حامی دولت و مقابل آمریکا هستند

بخشی از مردم ایران نسبت به امضای توافق برجام از مسئولان امر گلهمند هستند و همه میدانستند که آمریکا قابل اعتماد نیست ولی بعد از حصول توافق، ایران پای امضای دولت خود باقی ماند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در ایران اگر پیرامون هر موضوعی اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در مورد دشمن شمردن آمریکا همه ایران یک صدا هستند.

محمدرضا ملکشاهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به لزوم حفظ وحدت ملی پس از خروج آمریکا از برجام، اظهار داشت: یکی از نعمت هایی که در طول عمر
40 ساله انقلاب بین مسئولان و مردم بروز یافته، وحدت و همدلی است که حضرت امام خمینی (ره) همواره بر وحدت کلمه تاکید داشتند و این وحدت موجب پیروزی ملت ایران در همه صحنه
ها شده است.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز قابل مقایسه با شرایط 30 یا 40 سال پیش نیست، زیرا دشمنان نظام اسلامی ایران در آن زمان بدترین شرایط را برای مردم رقم زدند ولی ملت ایران مسائل این چنینی را پشتسر گذارد.

وی افزود: بخشی از مردم ایران نسبت به امضای توافق برجام از مسئولان امر گلهمند هستند و همه میدانستند که آمریکا قابل اعتماد نیست ولی بعد از حصول توافق، ایران پای امضای دولت خود باقی ماند.

ملکشاهیراد ادامه داد: امروز جامعه ما نیاز به وحدت ملت و مسئولان دارد، در ایران اگر پیرامون هر موضوعی اختلاف نظر وجود داشته باشد ولی در مورد دشمن شمردن آمریکا همه ایران یک صدا هستند. نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، ملت و مجلس باید با یکدیگر همدل و همراه باشد زیرا آمریکا دشمنی با ملت ایران دارد و مردم ایران مسلمان و انقلابی هستند و آمریکا با ملل مسلمان انقلابی و عدالتجو مخالف است و از آنجایی که ملت ایران هیچ گاه از عدالتخواهی پا پس نکشیده در نتیجه آمریکا دست از دشمنی بر نمیدارد. عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا نشان داده که در مقابل مقاومت عقبنشینی میکند ولی به کشورهای ترسو و بدون مقاومت حمله میکند، بیان کرد: کره شمالی در مقابل آمریکا ایستادگی کرد و به اهداف خود رسید ولی آمریکا از ترس به مذاکره با این کشور ابراز تمایل میکند. ملکشاهیراد اظهار داشت: دولت باید با تدبیر بیشتر بر مشکلات اقتصادی غلبه کند و مشکلات مردم برطرف شود، پیروزی ملت ایران قطعی است و بزرگترین اقدامات را در طول تاریخ انقلاب انجام شده است.

همچنین محمدرضا ملکشاهیراد نماینده مردم شهرستان خرمآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به بدعهدی آمریکا در خصوص توافق برجام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام درس عبرتی شد برای عدهای که گمان میکردند میشود با آمریکا مذاکره کرد و معاملات تجاری انجام داد.

وی با توجه به اینکه حضور آمریکا در برجام هیچ منفعتی برای کشور ما نداشت، افزود: کشوری که به هیچکدام از تعهداتش در قبال برجام پایبند نبوده، عدم حضورش در این قرارداد هم نمیتواند در روند اجرای برجام تاثیرگذار باشد. ملکشاهیراد با بیان اینکه بهترین دستاورد برجام این بود که نه فقط ملت ما بلکه جوامع دیگر به بدعهدی آمریکاییها پیبردند، خاطرنشان کرد: آنهایی که با مخالفان مذاکره با آمریکا مخالفت میکردند، امروز متوجه ذات این کشور شدهاند و اکنون پشیمان هستند و ماهیت آمریکا برای آنها کاملا مشخص شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی آمریکا را بزرگترین دشمن کشورهای اسلامی دانست و تصریح کرد: ملتهای مسلمان و حتی اروپاییها نیز این تجربه را از ما کسب کردند که مذاکره با آمریکا خطا است.

https://shoma-weekly.ir/oSeHv7