مجلس

گلایه عضو مجمع نمایندگان گلستان از بی‌توجهی دولت

کشاورزان استان گلستان در اثر سرما شدید و یخبندان بسیار آسیب دیدند. متاسفانه دولت در این مورد به استان گلستان توجهی نکرد و نگاه خود را بیشتر به استانهای مازندران و گیلان معطوف کرد. مردم استان گلستان از این موضوع گلایه دارند.

رحمت نوروزی عضو فراکسیون حزب موتلفه اسلامی در رابطه آسیب دیدگی کشاورزان در اثر برف و سرمای شدید در شمال کشور اظهار داشت: کشاورزان استان گلستان در اثر سرما شدید و یخبندان بسیار آسیب دیدند. متاسفانه دولت در این مورد به استان گلستان توجهی نکرد و نگاه خود را بیشتر به استانهای مازندران و گیلان معطوف کرد. مردم استان گلستان از این موضوع گلایه دارند.

نماینده مردم علی آباد کتول افزود: بنده از دولت محترم درخواست میکنم که توجه ویژهای به این استان داشته باشد. زیرا ما بالای ۱۴۰ الی ۱۵۰ میلیارد ریال خسارت در اثر سرما و برف را در استان گلستان داشتیم، اما متاسفانه وزرا و هیئت دولت فقط به استان گیلان و مازندران رفتند و ازاستان گلستان بازدید نکردند.

وی تصریح کرد: نمایندگان این استان با آقای روحانی و آقای نوبخت دیداری داشتند. امیدواریم که دولت تدبیر و امید، تدبیری هم در رابطه با استان گلستان داشته باشد.

نوروزی درخصوص بودجه بخش کشاورزی در سال ۹۳ عنوان کرد: در حوزه کشاورزی اعتبارات خوبی دیده شده است. هم در بحث جاده بین مزارع و هم بحث برقی کردن چاههای آب و همچنین اختصاص
۲۵ درصد تسهیلات بانک
ها به حوزه کشاورزی میتواند به این بخش کمک زیادی کند. امیدواریم که سال آینده، سال شکوفایی در بخش کشاورزی باشد.

https://shoma-weekly.ir/AgXpNG