مجلس

گزاره برگ ملت ایران دور از افراط و تفریط است

ملت غیور ایران اسلامی با تهیه و تائید «گزاره برگ ملت ایران» دغدغه‌های خودشان را در عین احترام مطرح کردند.
لاله افتخاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام و روز جوان با اشاره به تجمع بزرگ «ما اجازه نمی‌دهیم» در مشهد و «گزاره برگ ملت ایران» که به امضای خانواده شهدای هسته‌ای و 17317 حقوقدان رسیده است، اظهار داشت: تجمع بزرگ «ما اجازه نمی‌دهیم» اقدام شایسته مردم خراسان رضوی بود و «گزاره برگ ملت ایران» مبتنی بر خطوط قرمزی است که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید فرمودند.

وی گفت: «گزاره برگ ملت ایران» نشان دهنده این است که 6 اصل بنیادین و ضرورت لغو یکجا و هم‌زمان تمام تحریم‌ها مطالبه به حق ملت ایران اسلامی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه «گزاره برگ ملت ایران» قانونمند و به‌ دور از افراط و تفریط است، افزود: ملت غیور ایران اسلامی با تهیه و تائید «گزاره برگ ملت ایران» دغدغه‌های خودشان را در عین احترام مطرح کردند.

افتخاری بیان داشت: مردم بصیر ایران اسلامی به دلیل عدم اعتماد و اطمینان به دشمنان در «گزاره برگ ملت ایران» دیدگاه‌های خود را به‌طور قانونمند، با احترام و به دور از افراط و تفریط بیان کردند.

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که تیم مذاکره کننده با پشتوانه مردم در مذاکرات حضور می‌یابند و باید در طول مذاکرات به خطوط قرمز دقت کنند.

وی با اشاره به حضور وزیر امور خارجه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای که وزیر امور خارجه در مجلس حضور یافتند بر رعایت خطوط قرمزی که رهبر فرزانه انقلاب ترسیم فرمودند تاکید داشتند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در جمع‌بندی این جلسه تاکید کردند که تیم مذاکره کننده موارد مذاکره را با دقت بررسی کرده و موارد آن را کاملاً با خطوط قرمزی که رهبر فرزانه انقلاب بیان فرمودند تطبیق داده شود.

افتخاری تصریح کرد: مقرر شد تیم مذاکره‌کننده هر سخن، گفت‌وگو و مذاکره‌ای که صورت می‌گیرد را برای مجلس به‌طور شفاهی و مکتوب گزارش دهد و بر رعایت خطوط قرمز دقت نظر داشته باشند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: لغو تمام تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران به‌ طور یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه، حفظ و تقویت دستاوردهای هسته‌ای در حد نیازهای واقعی کشور، عدم وجود هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت‌های علمی و فنی در امور هسته‌ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط، عدم اعمال هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین‌المللی، نپذیرفتن هیچ‌گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی و بازگشت پذیر بودن توافق هسته‌ای به شرایط قبل از توافق در صورت نقض عهد دشمن از جمله مطالبات حقه ملت غیور ایران اسلامی است.

https://shoma-weekly.ir/GSkUdY