ویژه

گزارشی از اولین روز حضور "شما" در نمایشگاه مطبوعات

روز اول نمایشگاه مطبوعات هم مثل روز اول مهر است همه کمی گنگ اما... خوشحال.
مصطفی حسینی- روز اول نمایشگاه مطبوعات هم مانند روز اول مهر است, همه کمی گنگ  اند و در بعضی اوقات عصبی.
گنگ بودنشان به دلیل محیط جدید و نا آشنا بودن با غرفه ها و عصبی بودن نیز به دلیل بی برنامگی ها و طبق معمول کارهای انجام نشده و غرفه های ساخته نشده.
روز اول نمایشگاه مطبوعات امسال بیش از هر چیز صدای ترکیدن بادکنک های تبلیغاتی و برش چوب های غرفه ها به گوش می رسید و آدم هایی که بیشتر از انکه بدانند چه می خواهند می دوند.
شاید به همین علت هم هست که مثل همیشه هیچگاه افتتاحیه سر وقت برگزار نمی شود و وزیر ارشاد و تیم همراه اش تنها تهداد کمی رسانه ها را بازدید کردند و خیلی سریع از نمایشگاه رفتند. انگار نه انگار که غرفه هایی هم در گوشه و کنار نمایشگاه هست و باید توجهی هم به آنها کرد.
روز اول نمایشگاه قشنگی هایی هم داشت, احوال پرسی های اهالی مطبوعات از هم و  خوشحالی اینکه باز هم اهالی قلم دور هم جمع می شوند و گپ و گفتی دارند و باز هم از همین امروز رقابت برای معرفی غرفه ها شروع می شود.
روز اول نمایشگاه امسال اما برای غرفه نشریه شما روز خوبی بود. هر چند بازدید کننده زیادی در روز اول در نمایشگاه نبود اما تعدادی مخاطبان این نشریه و کسانی که مطالبی را در مورد مواضع حزب موتلفه اسلامی داشتند به این غرفه آمدند و سعی کردیم جواب قانع کننده ای برای آنها داشته باشیم.
روز اول نمایشگاه مطبوعات هم مثل روز اول مهر است همه کمی گنگ اما... خوشحال.

https://shoma-weekly.ir/prmsaM