ویژه

برگزاری دوره آموزشی پرورش مدیران حزب موتلفه اسلامی

معاون سازماندهی و آموزش حزب موتلفه اسلامی گفت: اولین دوره (مجازی) آموزشی پرورش مدیران حزب موتلفه اسلامی با هدف توانمدسازی مدیران تشکیلاتی حزب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محسن قناعت با اعلام خبر فوق افزود: این دوره ویژه معاونین و مدیران حزب در استانها که ترکیب شورای استانها را شکل می دهند و دبیران و رابطین شهرستانها طراحی شده بود.

وی ادامه داد: در این دوره 11 درس با عناوین جریان شناسی احزاب سیاسی،روش تحلیل سیاسی، مدیریت تشکیلاتی، کادرسازی و گزینش مدیران در قرآن کریم،اقتصاد در تشکیلات، فن بیان،اخلاق تشکیلاتی، نقش تشکیلات در جهاد تبیین، سواد رسانه ای، زبان بدن و تحزب در آیات و روایات تدریس شد.

بر اساس اعلام معاون سازماندهی و آموزش حزب موتفه اسلامی دکتر اسدالله بادامچیان، حمیدرضا ترقی، دکتر حسن لاسجردی،دکترعلیرضا اسلامی، حجت الاسلام دکتر چیت سازیان،دکتر پاک سرشت، دکتر رضا مومنین، دکتر پرچنجی و حسین بادامچیان از اساتید کلاسها در این دوره بودند.

قناعت در ادامه درباره جزئیات این دوره آموزشی اظهار داشت: در هر کلاس درسی به طور میانگین حدود 200 نفر حاضر بودند که در مجموع 2145 نفر از کلاسها استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول دوره 23 ساعت تدریس داشتیم گفت:در این دوره 63 سرفصل درسی تدریس شد که 43 فایل آموزشی شامل پاورپوینت،اینفوگرافی،جزوه،فیلم و ..... از طرف اساتید ارائه گردید و 58 منبع مطالعاتی شامل کتاب،سایت و ... در خصوص عناوین دروس معرفی شد.

معاون سازماندهی و آموزش حزب موتفه اسلامی تاکید کرد: برای افرادی که در مجموع 11 کلاس، حداکثر حضور را داشتند، گواهی نامه حضور صادر خواهد شد.

بر اساس اعلام معاونت سازماندهی و آموزش حزب موتفه اسلامی مجموعه این کلاسها ضبط گردیده که به زودی به صورت یک مجموعه آموزشی در اختیار کلیه اعضاء حزب قرار خواهد گرفت.

قناعت در پایان اظهار امیدواری کرد با توجه به استقبالی که از این دوره صورت گرفته در سال آینده و در یک زمانبندی مشخص دوره های آموزشی به طرق مختلف برگزار شود.