مجلس

گرامیداشت یوم الله 9 دی یادآور عبرتهای فتنه است

برنامه ریزان این حوادث را از سال‌های قبل برنامه‌ریزی کرده بودند و انتخابات را بهانه‌ای برای ایجاد بلوا و آشوب مطرح کردند؛ پر واضح است آن‌ها اسلامیت نظام را که اصل برپایی این انقلاب است، هدف قرارداده بودند.
سید ناصر موسوی در خصوص ضرورت گرامیداشت حماسه عظیم نهم دی اظهار داشت: نهم دی حماسه خود جوشی بود که از درون ملت شریف و شهیدپرور ایران جوشید؛ ملتی که همواره مدافع نظام و ولایت هستند، هنگامی که احساس کردند انقلاب اسلامی در خطر است و از طرف دشمنان داخلی و خارجی تهدید میشوند، به صورت یکپارچه در تمام نقاط کشور به میدان آمدند و با حضور خود از نظام و مقام ولایت حمایت کردند و بار دیگر بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی زدند، آنها اعلام کردند تا زندهایم نمیگذاریم به انقلاب و ولایت تعرضی وارد شود. این مسئله حاکی از بصیرت عمیق مردم بود. وی ادامه داد: حماسه نهم دی، به دشمنان ما اثبات کرد که آنها نمیتوانند به راحتی ملت ایران را از انقلاب و نظام جدا کنند و به نظام آسیب برسانند. نظام جمهوری اسلامی ایران دو پشتوانه محکم دارد که باعث استحکام و تداوم آن شده است؛ حضور و حمایتهای مردم در عرصههای مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون با وجود فراز و نشیبهای بسیار، این انقلاب را بیمه کرده است. مسئولین ما باید قدر این مردم را بدانند. موسوی با بیان اصل ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی در حفظ نظام تصریح کرد: دومین پشتوانهای که در این نظام وجود دارد، اصل ولایت فقیه است. حماسه نهم دی با اتکا بر این دو اصل پایههای نظام ما را مستحکمتر کرد. موسوی با اشاره به اقدامات برخی از افراد برای کمرنگ نشاندادن این حماسه عظیم در داخل اظهار داشت: یکی از تأکیدات حضرت امام(ره) و رهبر فرزانه ما گرامیداشت یوماللههای انقلابی است. نهم دی، یومالله است و باید همه این روز را گرامی بدارند و با یادآوری فتنه، فتنه گران در اذهان مردم مطرح شود که این افراد با قصد براندازی نظام پا به عرصه گذاشتند، در حالی که عدهای میخواهند این فتنه را از یاد مردم و تاریخ پاک کنند.نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: افرادی دائماً مطرح میکنند که فتنهای در کار نبود و تنها اعتراضی بر انتخابات بوده است. این تفکر غلط است؛ اگر عکس این قضیه هم رخ

میداد باز هم این فتنه انگیزیها صورت میگرفت، زیرا برنامه ریزان این حوادث را از سالهای قبل برنامهریزی کرده بودند و انتخابات را بهانهای برای ایجاد بلوا و آشوب مطرح کردند؛ پر واضح است آنها اسلامیت نظام را که اصل برپایی این انقلاب است، هدف قرارداده بودند.

https://shoma-weekly.ir/CqivWl