جامعه

کوتا از جامعه

رئیس پلیس فتا غرب تهران، با هشدار به کاربران فضای مجازی تأکید کرد؛ کاربران با آگاهی و اطلاعات کامل، وارد «چت‌ روم‌ها» شوند. در موارد بسیاری کلاهبرداران و شیادان با نام‌ها و اطلاعات غلط و جذاب، اقدام به برقراری ارتباط با کاربران می‌کنند و برای آن‌ها دام می‌گسترند.

رئیس پلیس فتا غرب تهران، با هشدار به کاربران فضای مجازی تأکید کرد؛ کاربران با آگاهی و اطلاعات کامل، وارد «چت رومها» شوند. در موارد بسیاری کلاهبرداران و شیادان با نامها و اطلاعات غلط و جذاب، اقدام به برقراری ارتباط با کاربران میکنند و برای آنها دام میگسترند.

***

رئیس اداره سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت از اضافه شدن برنامههای مراقبتی و پیشگیرانه سلامت دهان و دندان به بیمه روستایی در آیندهای نزدیک خبر داد و گفت: توزیع بستههای آموزشی حفظ و ارتقای سلامت دهان و دندان و چگونگی مراقبت از دندانها از «هفته سلامت» آغاز میشود.

***

رئیس قوه قضائیه در دیدار رئیس و معاونان دانشگاه آزادبیان کرد: در کنار توسعه کمی واحدهای این دانشگاه، باید به طور جدی به توسعه سطح کیفی و علمی دانشگاه آزاد توجه شود. توجه به مباحث اخلاقی در کنار سطح علمی دروس دانشگاهها، از ضرورتهای محافل دانشگاهی است.

***

وزیر بهداشت در یادداشتی با عنوان «یک راه در پیش داریم؛ امید به آینده و کار و تلاش بیشتر»، با اشاره به حکم قانون بودجه برای اختصاص
١٠ درصد از درآمد هدفمندی یارانه
ها به حــوزه بهـداشت و درمان، تأکید کرد؛ با پرداخت این بودجه، سیمای سلامت تغییر خواهد کرد.

***

وزیر تعاون پس از امضای تفاهمنامه معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت تعاون گفت: در صورت تصویب دولت، طرح کارآموزی را از نخبگان شروع میکنیم و با جذب این افراد در شرکتها، دولت بخشی از خدمات بیمهای و حقوق آنها را تقبل میکند.

***

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اعلام کرد: ضوابط عام نمای شهری تدوین شده و پس از طی مراحل تصویب، ابلاغ میشود. زشتیها و نابسامانیهای منظر شهری تهران، محله به محله و به تفکیک خیابان مورد تحلیل قرار میگیرد و بعضی در قالب اجبار و بسیاری در قالب توصیه، به مردم ارائه میشود.

 

https://shoma-weekly.ir/H3IRmF