جامعه

کوتاه از جامعه

بیش از ۳۱ هزار زائر در کربلا توسط تیم‌های پزشکی هلال احمر ویزیت رایگان شدند. معاون عتبات مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان به زائران ملیت‌های مختلف در کربلا گفت: بیشترین ویزیت مربوط به پانسمان و بخیه سر، سرماخوردگی و دردهای عضلانی بود.

بیش از ۳۱ هزار زائر در کربلا توسط تیمهای پزشکی هلال احمر ویزیت رایگان شدند. معاون عتبات مرکز پزشکی هلال احمر با اشاره به ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان به زائران ملیتهای مختلف در کربلا گفت: بیشترین ویزیت مربوط به پانسمان و بخیه سر، سرماخوردگی و دردهای عضلانی بود.

زاینده رود سیراب شد. مدیرکل محیط زیست اصفهان اعلام کرد: ۴۰۰ میلیون متر مکعب آب برای زاینده رود و تالاب گاوخونی در نظر گرفته شده که با دو هدف کشت پاییزه کشاورزان شرق اصفهان و نیز حق آبه محیط زیستی رودخانه و تالاب به صورت مقطعی از سد زاینده رود رهاسازی شده است.

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: تمامی بیمارستانهای دولتی، خصوصی و نیروهای مسلح موظفند تا پایان سال آمار سزارین خود را ۱۰ درصد کاهش دهند. درجه اعتباربخشی بیمارستانهایی که به این امر توجه نکنند، کاهش مییابد.

نیروی انتظامی در اطلاعیهای از مردم خواست هنگام تحویل اوراق شناسایی خود به مأموران پلیس، از آنان رسید دریافت کنند. مأموران پلیس نیز باید براساس دستورالعمل نیروی انتظامی پس از اخذ اوراق هویتی افراد، به آنان رسید ارائه دهند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: نسل جدید اتوبوسهای برقی سال آینده وارد تهران میشوند.

https://shoma-weekly.ir/94M70B