جامعه

کوتاه از جامعه

ستاری معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد: ۱۶. ۵ میلیون نفر تحت خدمات‌رسانی کمیته امداد هستند. برای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستائیان به شهر‌ها ۷۰۰ مرکز نیکوکاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

ستاری معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد خبر داد: ۱۶. ۵ میلیون نفر تحت خدماترسانی کمیته امداد هستند. برای جلوگیری از مهاجرت بیرویه روستائیان به شهرها ۷۰۰ مرکز نیکوکاری فعالیت خود را آغاز کردهاند.

معاون آموزشی وزیر بهداشت با اشاره به پذیرش ۴۶ درصدی زنان و ۵۴ درصدی مردان در آزمون فوقتخصصی پزشکی امسال گفت: با توجه به اشکالات این ترکیب جنسیتی، ممکن است تغییراتی در این زمینه لحاظ کنیم.

دو دانشآموز عضو هلال احمر در سواحل بندرانزلی غرق شدند. سازمان جوانان هلال احمر اعلام کرد؛ این دو دانش آموز، با وجود مخالفتهای مکرر سرپرست تیم، خارج از اردوگاه و در زمان و مکان شناممنوع به شنا پرداخته بودند.

نماینده خوزستان در شورای عالی استانها گفت: کیفیت آب شرب در بیشتر نقاط خوزستان نامطلوب است. تولید گازهای گلخانهای حاصل از سوخت پالایشگاههای پتروشیمی و کارخانههای سیمان، باعث آلودگی هوا و بیماریهای تنفسی و گوارشی در استان شده است.

مدیر دفتر شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: پیشنویس دستورالعمل استفاده از حیوانات در سیرکها، در دست تهیه است و با ایجاد قوانین سختگیرانه، آرام آرام اجرای سیرکهای حیوانی از گردونه خارج میشود.

https://shoma-weekly.ir/S69pGZ