جامعه

کوتاه از جامعه

رأی اعضای شورای شهر تهران به چمران کاملا غیر سیاسی بود. طبیب‌زاده نماینده تهران با اعلام این مطلب افزود: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نشان داد که وقتی اعضا بر اساس اولویت‌ها، کلیت منافع مجموعه و درک بهتر از مشکلات رای می‌دهند، شاهد انتخابات واقع‌بینانه‌تری هستیم.

رأی اعضای شورای شهر تهران به چمران کاملا غیر سیاسی بود. طبیبزاده نماینده تهران با اعلام این مطلب افزود: انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر نشان داد که وقتی اعضا بر اساس اولویتها، کلیت منافع مجموعه و درک بهتر از مشکلات رای میدهند، شاهد انتخابات واقعبینانهتری هستیم.

معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده، از ابلاغ دستورالعملی در زمینه «ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و عرضه البسه مناسب و اسلامی از طریق اتحادیههای صنفی» به این معاونت و وزارت صنعت خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: اولین کاروان دانشآموزی عتبات، از آبانماه اعزام میشود. سهمیه عمره دانشآموزی افزایش مییابد. به دلیل قوانین سعودیها، دختران همچنان از عمره محرومند.

فرمانده ناجا اعلام کرد: ضریب احساس امنیت در سطح کشور، با میانگین حدود ۷۰ درصد است. رسانه‌‌ها از انتشار اخباری که موجب التهاب جامعه می‌‌شود جداً خودداری کنند.

با حکم وزیر ورزش و جوانان، «سیدحسین هاشمی» استاندار تهران به عنوان رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان استان منصوب شد.

معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده گفت: ممنوعیت اشتغال زنان در کافیشاپها نیازمند کارشناسی و مصوبه قانونی است. ایجاد این ممنوعیت برای زنان شاغل در حالیکه پیشنهاد جایگزینی وجود نداشته باشد، آنها را با بسیاری از آسیبهای اجتماعی مواجه میکند.

https://shoma-weekly.ir/OP5184