جامعه

کوتاه از جامعه

وزیر بهداشت گفت: کار اجرایی رفع مشکلات درمان، کار، ازدواج و آینده دانش‌آموزان شین‌آبادی به وزارت آموزش و پرورش سپرده شده است؛ اگر به ما محول کنند قطعا انجام می‌‌دهیم.

وزیر بهداشت گفت: کار اجرایی رفع مشکلات درمان، کار، ازدواج و آینده دانشآموزان شینآبادی به وزارت آموزش و پرورش سپرده شده است؛ اگر به ما محول کنند قطعا انجام می‌‌دهیم.

افزایش مرخصی زایمان فرهنگیان در کارگروه ویژه بررسی میشود. به دلیل نوع کار فرهنگیان، چندین مدل برای مرخصی زایمان پیشنهاد شده که در کارگروه در دست بررسی است.

معاون اداری و مالی وزیر علوم گفت: بودجه «کمک به ۱۰ دانشگاه برتر کشور» هنوز اختصاص نیافته است. در صورت اختصاص این بودجه، ۲۵ درصد آن به دانشگاههای فعال در حوزه بینالمللی اختصاص مییابد. این بودجه احتمالاً در ماههای پایانی سال محقق میشود.

امسال آثار شهید مطهری به زبان دانشآموزی بازنویسی میشود. معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، با اعلام این خبر افزود: این کتابها در حاشیه مسابقات کتابخوانی دانشآموزان، در اختیار آنها قرار میگیرد.

یک گرگ خاکستری در خیابانهای مرکزی شهر کرج زندهگیری شد. گرگ خاکستری بدون آسیب و خسارت جانی و مالی برای شهروندان زندهگیری شد
https://shoma-weekly.ir/WDh9YP