جامعه

کوتاه از جامعه

آیین‌ نامه معافیت پزشکی مشمولان خدمت سربازی ابلاغ شد. بر اساس این آیین نامه، مشمولان خدمت وظیفه عمومی از نظر توان و سلامتی جسمی و روانی در چهار دسته تقسیم بندی شده اند.

آیین نامه معافیت پزشکی مشمولان خدمت سربازی ابلاغ شد. بر اساس این آیین نامه، مشمولان خدمت وظیفه عمومی از نظر توان و سلامتی جسمی و روانی در چهار دسته تقسیم بندی شده اند.

وزیر بهداشت با اظهار نگرانی نسبت به میزان اختصاص بودجه حوزه سلامت در سال آینده، گفت:« ین نگرانی نه تنها برای اختصاص اعتبارات در سال آینده است بلکه برای تحقق بودجه در سال جاری نیز وجود دارد زیرا ما در رسانهها و تریبونهای مختلف اعداد و ارقامی را اعلام کردهایم که اگر تحقق نیابد میتواند موجب سرخوردگی در جامعه شود.»

رئیس پلیس مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با اعلام هشدار در مورد تماس کلاهبرداران تلفنی با مردم گفت: افراد کلاهبردار به عنوان مشتری و خریدار با اصناف مختلف تماس تلفنی میگیرند و با معرفی خود به عنوان خریدار یا مسئول خرید شرکتهای مختلف درخواست خرید کالا یا ارائه خدمات میکنند.

معاون سازمان محیط زیست اعلام کرد: معدنکاوی نادرست از دلایل اصلی بروز ریزگردها است. شیوههای انفجاری و آتش باری برای استحصال معادن روشهایی است که در کشور ما به کار گرفته میشود در حالی که این شیوه حدود چهار دهه پیش در دنیا کاربرد داشته است.

https://shoma-weekly.ir/CTEDvv