مجلس

کمیسیون تلفیق به جای رفع ایرادات صورت مسئله را پاک کرد

طرح بیمه زنان خانوار از سوی فراکسیون زنان شروع شده بود و اعضای فراکسیون بسیار تلاش کردند. متاسفانه برخی از دوستان ما بدون آنکه اطلاع داشته باشند که این طرح تا کجا پیش رفته است، آن را به تصویب نرساندند.
حلیمه عالی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در واکنش به عدم تصویب قانون بیمه زنان خانوار اظهار داشت: طرح بیمه زنان خانوار از سوی فراکسیون زنان شروع شده بود و اعضای فراکسیون بسیار تلاش کردند. متاسفانه برخی از دوستان ما بدون آنکه اطلاع داشته باشند که این طرح تا کجا پیش رفته است، آن را به تصویب نرساندند.

وی افزود: برخی عنوان میکنند که انتظار میرود خانمها فعالیت بیشتری کنند. باید بگویم اصلا این دوستان اطلاع داشتید که سال گذشته یکی از همکاران ما با حال بسیار نامساعد از لحاظ پزشکی از این طرح دفاع کرد. متاسفانه به نظر من این طرح بدون تعمق و بدون تفکری زیاد حذف شد.

عالی یاد آور شد: کمسیون تلفیق به جای آنکه بیاید اشتباهات و ایرادات طرح را رفع کند و اصلاحات آن را انجام دهد به طور کلی صورت مسئله را پاک کرد. به اعتقاد من این طرح را دولت باید به صورت لایحه بیاورد. ما که نمیخواهیم یک ردیف خاص و سبکی بگیریم به هر حال بیمه زنان خانوار ارزش آن را دارد که در لایحه دولت بیاید.

https://shoma-weekly.ir/JlKrzs