ویژه

کسانی که علیه آیت الله مهدوی کنی بولتن سازی کردند صلاحیت نشستن در کرسی مجلس را ندارند



آیت الله مرتضی مقتدایی ضمن تبیین ویژگی های کاندیداها، خواستار ارتقاء آگاهی مردم در شناخت کاندیداهایی فتنه و انحراف و کسانی که صلاحیت نشستن بر روی کرسی مجلس ندارند، شد.
 مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان به تبیین ویژگی های نمانیده مطلوب پرداخت و گفت: از مهمرین ویژگی هایی که برای نمایندگان می توان تصور کرد تعهد به اسلام و تقید به احکام است. همچنین پیروی از ولی فقیه و تابع نظر ولایت فقیه بودن شاخصه دیگری برای نماینده مطلوب است.
وی با بیان اینکه پیروی از ولایت فقیه در صدر وظایف ویژگی های لازم برای یک نماینده مطلوب است، افزود: نکته دیگر که حائز اهمیت باید باشد، این است که کاندیداها نباید در خط انحراف از ولایت قرار گیرند.
آیت الله مقتدایی در ادامه خطاب به کسانی که خلاف نظر فرمایشات مقام معظم رهبری، به جای اثبات خود به نفی و تخریب دیگران می پردازند؛ تصریح کرد: باید مردم ما بدانند که کسانی که علیه آیت الله مهدوی کنی بولتن سازی کرده اند صلاحیت نشستن در کرسی های مجلس را ندارند. مردم ما باید این گونه افراد را از همان ابتداء ورودشان به عرصه انتخابات شناخته باشند. بدون تردید تخریب کنندگان ابزار دست فتنه گران و انحرافیون هستند.
آیت الله مقتدایی در پایان ضمن ابراز خرسندی از امید به حضور مردم در انتخابات تاکید کرد: مردم ما همانگونه که نشان دادند در این مرحله هم حضور همه جانبه خواهند داشت تا امید دشمن را ناامید کنند.

https://shoma-weekly.ir/zQmnbk